| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Knutstorpsträffen 2010 BMWCS/SC
|
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 >> 2 besök senaste veckan (27154 totalt) |
|
Jaha då var det snart dags för Knutstorpsträffen 2010 det är ju bara 7 månader kvar
Det blir såklart ett alldeles extra bra år i år och för er som inte vet varför kommer förklaringen senare i denna tråd. Nåja man tyckte man var ute i god tid och fick bokningsbekräftelen på stugorna idag, dra på trissor om inte en dansk rackare bokat "våra stugor" vilket han förvisso sa sist han skulle försöka göra. Det blir långtest av Eisenmann Race utanför deras hus som straff (näe det blir det förresten inte då 2009 täckte den biten för ett tag framöver)
Strunt samma, jag tänkte bara dra igång tråden för att vi skall kunna diskutera lite om hur skoj vi skall ha snart. Förresten, är det så att ni har behov av stuga så se till att boka i tid, det är redan nu MINST 6 stugor bokade. _________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
|
Det är som vanligt den mest givna träffen, synd bara att man börjar tröttna på tält, förra året första natten så sprack luftmadrassen när jag o bror fyllde den, så man vaknade mitt i natten av att det var hårt, tur man hade föräldrar som skulle neråt och kunde ta med madrasser
.
En sak som va lite av en besvikelse var grill aftonen, jag var tidig nog och fick mat och det var helt ok, men året innan var grymt! Sen han jag bara med o köpa en enda Bit , verkade inte som ett visst gäng hade planer på att köra dagen efter
och Johan, varvande bil mitt i natten fick vi nog av ja, måttligt road att vakna av det när man väl lyckats somna i det där förbenade tältet .
Förhoppningsvis har vi lika tur med vädret i år bara
_________________ Viktor Starkman |
||||
|
Re:
Då är det bara att passa på direkt och boka en stuga ju, bor ni fyra gangstergrabbar i en blir det 425:- per skalle för hela helgen vilket får ses som högst överkomligt. Redan nu kan jag bekräfta att grillaftonen kommer att göra den mest kritiske nöjd! vi är fullt medveten om bristerna 2009. Detta skall inte upprepas det jobbar vi på sedan ett tag tillbaka. Mer trevliga detaljer kommer så fort jag bara har fått ok. Eventuell tokvarvning mitt i natta kommer att bestraffas med 5 varvs löpning runt knutan, dom skyldiga från 2009 skall även underättas om detta. Efter det tror jag den mest energiske lugnar ner sig.
Angående vädret så är det beställt Solsken, Palmer, 27 grader och en komplett uppsättning Gridgirls
Skämt åsido så blir det säkerligen bra väder, Augusti brukar inte vara så pjåkigt i Skåne. _________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
|
Låter jättebra, det jag räknade upp inann var ju bara en liiiiten del, det blir aldrig tråkigt eller jobbigt på knutanträffen, förutom dåsighet o tung i huvet av värmen det blir i grytan
.
Enda nackdelen med årets är väl att denna tråd kom upp så snabbt , vill köra nu!
_________________ Viktor Starkman |
||||
|
Re:
Tror denna sträckning passar mig och bilen fint
_________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 |
||||
|
Re: Knutstorpsträffen 2010
Vart bokar man? Jag har testat både husvagn och tält så nu kanske det är dags att ta steget. _________________ /Thim Tollin #518 BMW SC, BMW Cup representant Pit crew Team Kinnby Motorsport BMW 520-3,5 -87 Hyundai i30 Sport -09 Volvo Amazon -70 |
||||
|
http://www.ringknutstorp.com/Boende. _________________ Patrik Skoog |
||||
|
_________________ Simon Lagnelöv www.FartFabriken.se
Cadillac CTS-V 2009 Mitsubishi Pajero MK1 1989 Saab V4 T16 1974 |
||||
|
Mail skickat. Hoppas att det finns lite plats kvar
_________________ /Thim Tollin #518 BMW SC, BMW Cup representant Pit crew Team Kinnby Motorsport BMW 520-3,5 -87 Hyundai i30 Sport -09 Volvo Amazon -70 |
||||
|
Ni har väl inte missat att BMW CS bjuder sina medlemmar på jubileumsmiddag på Lördag (14/8) kväll Ring Knutstorp? OBSERVERA att det finns ett begränsat antal middagsbiljetter!
Mer info här: http://www.bmwcs.com/forum/viewtopic Även ni som tycker Master Starter låter intressant bör anmäla er omgående då antalet platser här är högst begränsat. mer info om detta hittar ni här: http://www.bmwcs.com/forum/viewtopic
Re:
Najs, dock lite "dålig" info runt detta, ingen är väl på CS forumet och hänger eller? Kanske ett mail utskick till samtliga medlemmar skulle göra susen? -Hemskt kul vore ju om tältet blev fullt
Master starter, 201m rakt fram -utan att svänga
Har det blivit fel i reglerna eller
_________________ Patrik Skoog |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 >> 2 besök senaste veckan (27154 totalt) |