Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 9118 besök totalt |
|
||
Re:
Steam/steamapps/ditt namn/race07/GameData/Teams/Porsche Mobil 1 SuperCup och däri ska dom här 3 mapparna bort: IPS Motorsport, Robin Motorsport och Swedish Racingmates. |
||
ja, detta var ju skojigt, diskad innan man ens kom ut på gridden....
jag tycker rejset ska köras om..... ![]() ![]() ![]() _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||
|
||
Jag hade en massa lag i första. Det brukar jag intte ha
![]() |
||
Skit i detta race också. Körde av i första så bilen bara stod och spann i tomma luften. ESCade. I andra bröts min internetförbindelse efter 7 varv. Körde ensam tills jag förstod att jag inte var med i matchen längre. Tablå
![]() Kul med Göran som insett hur kul detta är ![]() Grattis till podium (vilka det nu var). _________________ Ainis Noritis |
||
Ja det där gick betydligt bättre en vad jag hade fart till
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Göran Johansson |
||
Race 1, taskig start men gick hyfsat tills Niklas fick sladd och tryckte till mig varav jag for höger ut i gräset och där stog en annan bil på tvären som jag klippte rätt i sidan, suspension problems efter det och på sista varvet pajade nånting, slutade dock 9:a.
Race 2, gick bättre i starten och hängde på bra tills jag helt missade bromspunkten och tryckte till 29 i baken varav han åkte av, väntade och kom upp 3:e sist på banan, försökte bara ta mig i mål och blev till slut 7:a. Hyfsat nöjd förutom att jag puttade av 29:an ![]() |
||
skit rejs!1a rejset låg jag 3a 5min kvar å klantar till det i s kurvan efter långa rakan å får sladd. Får backa ut på banan igen, smack stacken manglade mig men tar på mig det helt å hållet. 2a rejset ligger jag 2a efter några kurvor när stacken skickar av mig, var det payback eller? kul rejs ändå, fan bara att man inte lyckas hålla ihop det. Hade vart många sköna points.
mike ![]() _________________ mikael englund |
||
tråkigt att det strular för vissa:(
hade ett gött lagg i första rejset tror ja. trodde för ett ögonbligk att ja smacka rätt in i stacken bakifrån ![]() ![]() ![]() hade jäkligt kul iaf. tackar för fina rejs ![]() a schumi de va mig du tryckte av ![]() men de e okaj ![]() även solen har sina fläckar ![]() ![]() _________________ per nilsson BMW M3 97 mazda mx5 93le (TURBO) |
||
Eller skita i och köra? Lägga ner hela serien kanske? Förra gången var det väl 8 stycken det sket sig för, denna gången 3. Vart ska gränsen dras? Förra loppet var vi väl 14 startande så det sket sig för mer än halva startfältet, i går var vi 16 startande så då var det 18,75 % som det strulade för. Tillägger att jag vet precis hur tex Rolle känner det eftersom jag hade exakt likadant problem i förra rejset, man blir liiite frustrerad när man blir diskad två race i rad utan att ens komma ut på banan. Men visst,för min del kan vi köra om rejset för då hinner jag träna och förhoppningsvis få mer poäng med mig än vad jag fick i går
![]() Ta det här inlägget rätt nu, ska vi köra om alla race så blir vi aldrig färdiga... |
||
hehe Vi ska inte harva på Aintree i all evighet. Nu tränar vi på Donington istället!
![]() Första loppet var över efter 30 sekunder för min del. Hamnade ibland en massa bilar och blev puttad på av någon så att jag hamnade utanför banan. Andra loppet gick bättre. Riktigt roligt rejs som jag slutade femma i. Lite plåtskador på bilarna såg jag men inga jättefula saker. Ska kolla på repriserna snart för att se noggrannare. Sen var det jättetrist för Rolle som inte kom ut på banan! ![]() _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
hehe, shit happends
jag hade ju troligen kört ensam mestadels ändå, säger som nån annan Porscheförare: "jag är inte bitter...." ![]() ![]() hoppas det går bättre på Donington, kanske man hinner provrejsa innan ![]() _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||
Re:
Nej Mikael det var absolut ingen payback, det var ren klantighet ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 9118 besök totalt |