Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 12769 besök totalt |
Re:
Får också massa felmeddelanden vid uppackning så det funkar inte för mig heller. Enklast om man kan ladda ner en annan fil från annan länk. Någon som har alternativ? _________________ Andreas Lydig Lotus Elise S2 -01 SÅLD! Westfield Seven 2.0T -03 SÅLD! BMW 323Ti -00 SÅLD! |
||||||
Re:
Hej Westie. Jag hittade en annan länk, ska se vad det var imorgon. det ända som var tråkigt var att man bara kunde ladda ner med en hastighet som om det vore på 80talet, men den funkade. där fanns också en fungerande dtm mod om det kan var något. _________________ tommy åkesson |
||||||
länk till GTL moden http://www.simracingworld.com/files/
http://www.simracingworld.com . gtl tog ca:10-11h. men den funkar. _________________ tommy åkesson |
||||||
Kanon! Håller på att ladda ner modden nu och testar om...10h... ![]() _________________ Andreas Lydig Lotus Elise S2 -01 SÅLD! Westfield Seven 2.0T -03 SÅLD! BMW 323Ti -00 SÅLD! |
||||||
Re:
Lyckades ladda ner filerna men får felmeddelanden om korrupta filer vid uppackning även här. Verkar alltså som om GTL-modden som finns på nätet är defekt. Enda hoppet är om Robin Johansson har lust att lägga upp den han har ![]() (använder 7zip och v131 patchen går att packa upp korrekt) Mvh Andreas _________________ Andreas Lydig Lotus Elise S2 -01 SÅLD! Westfield Seven 2.0T -03 SÅLD! BMW 323Ti -00 SÅLD! |
||||||
Re:
jag laddar upp en i morgon om jag kommer ihåg ![]() _________________ Robin Johansson |
||||||
Re:
Hej. Jag ser att rar:filen jag har fått nedladdad är 361,9mb men den jag hänvisar till är bara 353mb, jag har letat på nätet men kan inte hitta den igen! kan man se vart rar:filen kommer ifrån på något sätt(kanske en dum fråga) Ledsen för allt jobb jag ställt till med.sorry _________________ tommy åkesson |
||||||
Re:
det blir filefront där kan man lägga up stora filer som inte förviner heller efter ett tag kan sätta igång nu tar cirka 1 timme att ladda up tror ja _________________ Robin Johansson |
||||||
nu e den uppe testa denna http://www.filefront.com/15364121/GT
_________________ Robin Johansson |
||||||
Re:
Din fil är säkert korrekt men jag lyckas då fasen inte. Antingen så laddas bara halva filen ner eller så får jag ner hela filen men då blir massa filer korrupta vid uppackning. Är det Filefront som ställer till det? Nåja, tanken med GTL till GTR var god men får förbli en tanke så länge. Tack för ett bra försök iallafall ![]() //Andreas _________________ Andreas Lydig Lotus Elise S2 -01 SÅLD! Westfield Seven 2.0T -03 SÅLD! BMW 323Ti -00 SÅLD! |
||||||
Re:
kontsigt det där ![]() _________________ Robin Johansson |
||||||
Det var tyvärr en drös med filer som är kassa i zipfilen du la upp. Jag håller på och slangar ner den väääldigt långsamma filen ifrån simracingworld. Kommer lägga upp dem på filefront och länka till både grundmodden och 1.3.1 updaten.
_________________ Sam Helgesson ---------------- Alfa 75 3.0 Milano -89, Alfa 166 T.S -99, Alfa 166 3.0 Zender -99, V70n -00 ~450Nm |
||||||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 12769 besök totalt |