| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Bankalender 2010, spikad!
|
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 >> 28180 besök totalt |
|
Re:
Du ligger ett par steg efter Sjöström
Jag meddela Bilsport i höstas att vi är intresserade även 2010, och Bilsport skulle återkomma när/om det blir lediga tillfällen. Bilsport var väldigt svävande i sitt svar, vilket beror på den osäkerhet som fortfarande finns gällande framtiden för SS/Emmaboda. _________________ BMW MC-klubben |
||||||
|
Åja, jag har varit på dig om detta sedan årsmötet på Gelleråsen 2008
, du vet själv hur trevligt vi hade det den sommaren där!
Det kanske är läge för att puffa lite på BS? Kanske 2010 ser något ljusare ut? _________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
|
Re:
Ta det med våra nya gatbilsrepresentanter i styrelsen om du önskar. "Någon" måste ju också ha tiden att arrangera om det erbjuds ett tillfälle. Jag är numera enbart en föredetting
_________________ BMW MC-klubben |
||||||
|
Re:
Jepp det är du men enligt mig en väldigt bra arrangör till evenemang på SS För det duger du väl till fortfarande Måns Jag hoppas gatbilsarrangörerna läser här oxå och med lite tur fäller in en kommentar..
I vanlig ordning är det lätt att vilja en massa om "andra" fixar det, jag vet att det ligger massor med arbete bakom ett arrangemang oavsett storlek. Jag är den förste att ställa upp som frivillig att hjälpa till om ett sådant arrangemang skulle bli aktuellt. _________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
|
Re:
låter bra att du vill köra
detta krävs bil
licens heltäckande klädsel hjälm handskar anmälan till träff / betald träffavgift _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 |
||||||
|
Har på olika sätt "kommit över" lite olika datum på Emmaboda Superstage. Hur många här är intresserade av en sådan dag?
Funderar ev på April, perfekt tillfälle att skaka av sig "rosten" innan det börjar på allvar.. _________________ Patrik Skoog |
||||||
|
Re:
Även för bilar med vagnbok och slicks och utan ett giltigt besiktningsdokument ? _________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||||||
|
Re:
April, Augusti, September, oktober blir inte mer detaljerad än såhär för då spårar diskussionen ur.
_________________ Patrik Skoog |
||||||
|
Re:
Så har vi haft det tidigare, ett SBF arr. _________________ Patrik Skoog |
||||||
|
Re:
DÅ är jag intresserad
_________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||||||
|
Re:
och där är inga pass mellan April och Augusti? oavsett vilket så är det en höjdare som man inte vill missa. Augusti hur ser den ut för SC utöver Knutan? Det får ju inte bli så att det blir FÖR tight för cupisarna, det är ju väldigt roligt om vi kan få ihop en mix av bilar och kompetens. Suger fortfarande på den gamla Superstagekaramellen med Sport Club vi hade 2008 om jag inte minns fel, ett ljuvt minne.
Intresse finns säkert, men max runt 15 deltagare per Superstage om det ska bli någon körning.
Precisa datum önskas. Det finns ett antal MINI:sar inom BMWSC som är sugna på att sopa banan med cupbilar och herr Sjöström
_________________ BMW MC-klubben |
||||||
|
Re:
Då får ni passa på nu när det är enkelt, får jag bara igång spisen så får du jobba på Hobbe!
Re:
Ingen risk att du får ut bilen då vi här uppe fortfarande att ha minst 1 m snö i april >
_________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Bankalender 2010, spikad!
|
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 >> 28180 besök totalt |