Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Racingsimulatorer
Gran Turismo 5 Academy-demot
<<   1, 2
5745 besök totalt
Stacken
Malmö
Här sen Feb 2003

Re:

Torkel Börjeson skrev:
Mäcen skrev:
Du ligger bra till, Phantom.

Jag lyckades iaf komma under 1.40 idag, 1.39.6. Finns mycket mer att hämta.
Behöva bara något bättre ställe att fästa ratten. Vardagsrumsbordet är inte särskilt optimalt.

Rekommenderar www.wheelstandpro.com , den funkar kanon med G25 och 106" duk... Sen om man ska köra på datorn så är det bara att flytta in hela paketet dit.
Själv kom jag ner på 1.41.2/1:52.3 till slut, ser fram emot när fulla spelet släpps!

Den där ska jag ha! Får man tag på den någonstans i Sverige?

mäcen
Veddige, Halland
Här sen Apr 2004

Trådstartare
Re:

Torkel Börjeson skrev:
Rekommenderar www.wheelstandpro.com , den funkar kanon med G25 och 106" duk... Sen om man ska köra på datorn så är det bara att flytta in hela paketet dit.
Själv kom jag ner på 1.41.2/1:52.3 till slut, ser fram emot när fulla spelet släpps!

Är den verkligen stabil? Skulle vilja se ett stödben till. Är lite skeptisk till att bara ha ett rör rakt upp. Vill ju gärna att ratten ska sitta stilla.

Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
Citera
Stacken
Malmö
Här sen Feb 2003

Re:

Mäcen skrev:
Torkel Börjeson skrev:

Är den verkligen stabil? Skulle vilja se ett stödben till. Är lite skeptisk till att bara ha ett rör rakt upp. Vill ju gärna att ratten ska sitta stilla.

Jag var också lite skeptisk, sen kollade jag lite på Youtube och tyckte att det inte såg så dåligt ut.
http://www.youtube.com/watch?v=ipbYycrSJww

Torkel Börjeson
Värmdö
Här sen Nov 2002

Re:

Mäcen skrev:
Torkel Börjeson skrev:

Den är väldigt stabil, ok lite svajar det förstås men inget som man tänker på. Extremt välgjord och rejäl konstruktion som passar både i vardagsrum och kontor. Jag hade läst recensioner från nöjda kunder och kan bara instämma, den är kassaskåpssäker i konstruktionen!
En annan video som visar mer detaljer: http://www.youtube.com/watch?v=bT4wIAiSxs0
Jag köpte direkt från Polen, det tog mindre än en vecka att få den hemkörd till dörren.

Edit: En till test: http://www.gtplanet.net/wheel-stand-pro-w-logitech-g25-reviewed/

m00ndancer
Lomma
Här sen Apr 2003

Jag har en likadan fast den smalare varianten till min Driving Force Pro, funkar kanon.
Hög WAF(Wife Acceptans Factor) eftersom den är lättflyttad. Jag testade en stund men fick bara skräp tider.
Men det skall bli kul när GT5 kommer.

GRC Endurance League Admin
"GRC - Gentlemens Racing Club"
Citera
Racingsimulatorer
Gran Turismo 5 Academy-demot
<<   1, 2
5745 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande