| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Off topic, vad är detta för pryl och vad används den till??
|
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 2 besök senaste veckan (16592 totalt) |
|
Re:
Det är antagligen jag som är förvirrad, jag såg din Jarmyr-quote men hittade inte "ursprunget", dvs Jarmyrs svar...
_________________ Pelle Lönnborg Chevrolet Monza 1975 |
||||||||
|
Re:
Det svaret finns på facebook. _________________ /Anton Lillsund |
||||||||
|
Re:
Det är OK att vara förvirrad, för Lennart skrev det inte här utan på annan plats.
Edit: Sen
_________________ Jörgen Eriksson |
||||||||
|
Är det verkligen utrett?, Lennart har sagt att han har en sådan och att det skall vara 5 muggar till den.
Än så länge känner jag mig inte överbevisad. oredigerade foton och allra helst produkten på någon hemsa sen är jag nöjd
Re:
Det är sådana (bevis) jag också väntar på (läs: letar febrilt efter). En produkt i en webbshop vore bäst av allt. _________________ Jörgen Eriksson |
||||||||
|
På första sidan var detta bara en grej.
Nu har den blivit väldigt många saker. Den har en original huvuduppgift men med våra kloka huvuden har vi funderat ut massa saker som den kan användas till och inte. Vi borde ta patent
|
||||||||
|
_________________ Per Hansson https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/ (har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass) |
||||||||
|
Re:
Det är det som är det bästa med rejsa, vi har alla ett gemensamt intresse men alla är så mycket mer än det.
_________________ Martin Öberg
|
||||||||
|
Re:
Vi har alla ett gemensamt intresse av att ha så trevligt som möjligt, så ofta som möjligt?
_________________ Axel Tanner |
||||||||
|
- Dom där muggarna... är det säkert att dom tillhör grunkan och inte är nåt som man fått med på köpet?... jaa...reklammuggar på köpet...typ
|
Re:
_________________ Per Hansson https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/ (har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass) |
||||||||
|
Re:
_________________ Mvh /Marcus I garaget: Påffe 944 & Martini Seven |
||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Off topic, vad är detta för pryl och vad används den till??
|
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 2 besök senaste veckan (16592 totalt) |