| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Ny produkt!
|
<< 1, 2 2 besök senaste veckan (4000 totalt) |
|
"This product is amazing! I installed this on my 1999 BMW M3 with a 3.2 liter straight six. Installation was very easy, but the best part is that my car dyno'd with an increase of 38 horsepower!
- Dan G. Fort Lauderdale, FL
|
||
|
Det värsta jag sett var faktiskt en film på tuben där dom kör en liten honda i bromsbänken och sedan trycker in en lövblås i luftburken och det gav faktiskt resultat.
Ny blåser ju en lövblås troligen mer än denna lilla höfläkt |
||
|
Re:
Njaaa isf en väldigt gammal Pcfläkt. Bladen verkade ju vara handbockade i fin alujumdum
|
||
|
hahaha
Funkar säkert bra borta för hamburgerbabianerna på andra sidan pölen.
Just show- no go är väl deras paradgren? I min ungdom när jag jobbade på en bilskrot, hade jag en skön lirare till kund som köpte två elfläktar från en Fiat 128, han skulle bygga en egen Turbo.... _________________ Bosse Lindman "En bil som har registreringsplåtar är ointressant" www.retrospectivemotorsport.se |
||
|
Jag har en 5kw elmotor i min 1/8 buggy, en sån kombinerat med en turbin borde kunna generera en hel del under en kort stund!
Komplettera med 2 st feta lipobatterier så har man nog nåt
_________________ Erik Wedlund Nurburgring 7.14.8 BTG Z06 Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo Mantorp 1.23.7 Carrera S Gelleråsen 1.18.40 M3e36 Gelleråsen 1.11.5 996 turbo |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Ny produkt!
|
<< 1, 2 2 besök senaste veckan (4000 totalt) |