| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Funrace GT PRo Söndag 7/2!!
|
1454 besök totalt |
|
Välkommna ni som har Tid! Bilar: GT PRo (Gtr Evo) Bana: Istanbul Server: Swedish GTR PRo ( servern ligger uppe för träning) Lösen: race Q Klockan 20.00 (Kval i 15 min) Warm up 5 min Race1/Race2 Varv 2x11 Kom o testa. Vårat banrekord 1.49.2. slå det !! // PEPPE_SWEDEN _________________ peter pettersson |
||||||
|
|
||||||
|
oj oj, så länge sen det var man körde dessa bilar
9 sekunder efter ert banrekord efter 10 tal varv körda, gasar vidare lite i morgon men förmodligen blir jag med
|
||||||
|
|
||||||
|
vi kör söndagar jämna veckor= http://porsche.forumotion.net/
_________________ peter pettersson |
||||||
|
Var med och körde i går, gissa om man var helt borta
Kvalade in på sista plats och gick i mål på sista, och i andra hände något med frambromsarna som vanligt...detta var tyvärr ett större problem på Saleen än på Porschen för det blev omöjligt att köra vidare så jag bröt rejset till slut. Undrar hur jag gör för att sabba frambromsarna hela tiden
|
||||||
|
Re:
Var ju inte med och körde, men har du kollat brake duct inställningarna, kanske måste öppna upp dom lite? _________________ Linus Pettersson Svenska Wankelregistret |
||||||
|
Re:
Aldrig ändrat på den inställningen, vad innebär den? 1-5 är väl graderingen? |
||||||
|
Re:
1=lite bromskylning 5=mycket bromskylning Sedan får du kolla på Motec'en när du kör hur varma bromsarna blir. Om de inte ändrat sedan GTR2 tiden så ska bromsarna ligga mellan 300-600 grader. . _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||||
|
|
||||||
![]() |
Racingsimulatorer
|
1454 besök totalt |