| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Xbox 360 - Forza Motorsport 3
|
1 besök senaste veckan (23479 totalt) |
|
Re:
[quote="Klurax"]
Jag har för mig att det är installerat på hårddisken. Det hänger sig aldrig när jag är i "mina egna" menyer eller spelar season play. Bara när jag är inne i en lobby. _________________ Lasse Alfons |
||||
|
Vad skumt
. Än har det inte hängt sig på det sättet för mig (peppar, peppar), undrar vad felet då kan vara. Det är inte lagg som orsakar det om ni sitter med amerikanare? Fast då borde ju inte bilden frysa inne i lobbyn.
_________________ Linus Pettersson Svenska Wankelregistret |
||||
|
Re:
Hmm, får nog prova igen, för du finns med på min lista och jag provade när du var online. Tar det någon gång under helgen. För övrigt så är en Panoz jävligt hal i bakänden när man maxata tuningen i den
_________________ Jonas Zetterman Västerås Sonens Race Insta https://www.instagram.com/philiptangerstad63/ |
||||
|
Var online tidigare idag, men hade fullt upp med annat ikväll tyvärr. Tisdag blir det dock race, måste prova nya Nurburgring GP-slingan som släpps då!
Vi körde för övrigt ett 4 timmars långlopp på Ringen i lördags. Rent vansinne, men vi har skojat om det ett tag och nu tog vi tag i det och provade. Hehe! Blev dock "bara" 450.000 Cr för segern, trodde det skulle ge mer deg faktiskt. _________________ Linus Pettersson Svenska Wankelregistret |
||||
|
Re:
Det hade funnits plats, men jag har lite svårt att komma in här och meddela alla race. Har ingen router och kan bara använda antingen Xbox eller PC, tar en halvtimme att få nytt IP om man ska byta mellan dessa. Sen använder jag PC-skärmen när jag spelar Xbox, gammel-TV:n är det ospelbart på. Lägg till att jag hoppar på kryckor och har svårt att flytta skärmen mellan dator och platsen där Xboxen står . Därför blir det inte så mkt uppdaterande från min sida när det vankas race, tyvärr. Dryyygt, men på den punkten har jag inte mkt att säga till om, bara gilla läget. Men ser ni mig eller någon annan online så får ni hojta till så kan vi nog styra upp något! Det suger ju dock att man bara kan vara 8st i en lobby Mycket sker också spontant med ganska kort varsel, det försvårar ju möjligheten för min del att säga till . När jag får tillräckligt med tid över så jag kan planera någon dag i förväg så blir det en liten cup med antingen TC-bilarna eller Super 1600 . Närmast till hands är tisdag, då blir det Ringen GP
||||
|
Blir en liten Super 1600 Cup imorgon tillsammans med fredagsölen, så se till att fixa en bil till det (ska ändra så tunes:en är gratis imorgon nu när jag vet hur man gör
). Starttid blir nog strax efter 20.00.
Blir även ett långlopp på Nurburgring GP (nya DLC-banan) i helgen, till 99% lördag. En distans som motsvarar ca 2 timmar blir det, B-klass. Som vanligt får alla deltagare en liten dekal att man deltagit som man kan sätta på sin bil efteråt. Dekalen får ej skickas vidare sen, det är bara för de knäppskallar som genomför loppet .
||||
|
Jo det skulle varit kul att köra lite men vore ju kul om det var några fler som ville vara med och köra. Vad är det för bilar du är intresserad av att köra med ? Själv tycker jag det skulle vara kul med ett R3 eller R2 rejs
_________________ André Schramm Holmquist |
||||
|
Hmm kanske köra något rejs med en typs bilar
Kanske en twingo cup med renalt twingo sport som man bara får montera väghållnings detaljer på alltså vinge och andra spoilrar och så stöt dämpare, bättre däck, andra fälgar, bättre bromsar, krängnigshämare och så vidare men inget motortrim det bör ge jämn och bra racing där förar skicklighet är det viktigaste Jag skulle kunna göra en setup som man laddar ner och andvänder med dom delar då som setup andvänder sig av Säg vad ni tycker jag kan göra setupen om ni är intresserade av denna typ av racing
_________________ André Schramm Holmquist |
||||
|
Re:
Håller med dig skarpt. Kanske borde starta en ny tråd där vi direkt lägger upp våra profilnamn och bestämma speciella tider för körning osv. Vi brukar köra M3 utan motortrim på Nurburgring GP eller Ringen och det är svettigt efter 8 varv. Men en Twingo eller en s2000 kan bli kul det med! _________________ Chante Hovsepian NISSAN GT-R R35 & AutODelta 1300 Corvette Z06 C6 (såld) Porsche 996 C2 (såld) NSX -94 (såld) BMW M Coupe (såld) |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
Xbox 360 - Forza Motorsport 3
|
1 besök senaste veckan (23479 totalt) |