Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 19139 besök totalt |
Denna tråden är finns inte... ![]() ![]() Håller ju som bäst på att sälja av mina R-däck. ![]() ![]() Fokus är: Fixa till skolan ordentligt samt köra lite Saab. Eller rättare mycket Saab! ![]() Som vanligt är det (tid) pengarna som styr. Men när det kan bli åka av med en halvvettig BMW vet i tusan... Vi får se vad skolan, ev. jobb osv ger för förutsättningar. Men så länge jag kan tävla går det före gatbilsåkat. Men visst suger det i tarmen att komma ut på BMW SC träffar oxå. ![]() |
||||
Det är ju en diesel! ![]() ![]() ![]() Anytime! ![]() |
||||
Stoppa undan fyra tusen i flygpengar så hör jag av mig med ringen-datum i sommar. Vem vet, det kanske erbjuds en chans att köra M3 E30 på nordschleife? :shifty2: Annars är det helt rätt att plugga färdigt! ![]() _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||
Vad är det som händer! Folk försöker med alla medel de kan få mig tbx i en BMW på bana... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ni är allt för snälla! Vi får se vad världen har i sitt sköte. Tro mig Micke, pluggandet har varit prio ett tag ochdet flyter på riktigt bra. (Vågar inte skriva det större...) ![]() |
||||
Bara inte "du-vet-vad" gör ont så... ![]() ![]() Kan väl hända att man kan offra sig ngn dag på en banträff...kanske... ![]() ![]() |
||||
|
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 19139 besök totalt |