| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
iskörnig Halmstad??
|
1286 besök totalt |
|
iskörnig Halmstad??
Vi har åkt på shönevad sjön,mjälahultsjön,yasjön,+ 2 till i närheten förut.. Men denna helgen blev det inge åka alls pga av att dom inte fick bort den tunga snön med sina mini traktorer, vi va runt överallt.. Tips på isåka inom 10 mils radie 13-14 feb.. |
||
|
Vi har kört iskart på oxhultasjön i hishult. 100 spänn i plogningsavgift bukar de ta. Vad kör du på isen?? Vi har 2 timmar lediga på mantorp om du är intresserad. 5-papp+ 27-28 februari.
_________________ Daniel Söderström Scuderia Motori Sud Alfa 155V6 & 2,0ts 5-papp+rejsers Alfa 75 TS -89 Lekbil Önos Osäkert!! |
||
|
hmmm
isbilen till ändamålet http://www.garaget.org/?car=171811 Ring gärna om du vet om någon körning i helgen 0709-555112 Ring om 5 pappen också
|
||
|
Vi har bara provat karten på banan än så länge, sliter väl inte så mycket kan jag tro!!! Hör av mej om 5-papp+ Klarar du av att köra en högerstyrd alfa då??
_________________ Daniel Söderström Scuderia Motori Sud Alfa 155V6 & 2,0ts 5-papp+rejsers Alfa 75 TS -89 Lekbil Önos Osäkert!! |
||
|
hmmmm
högerstyrt har jag haft ett tiotal , men "alfa romeo" .. Håller knappt dit fast den står på en trailer
Dålig erfarenhet utav alfa romeo
|
||
|
Re: hmmmm
Men det har inte jag
||
|
|
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
iskörnig Halmstad??
|
1286 besök totalt |