Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1139 besök totalt |
Hade det inte varit för Ringenfanatismen på dethär med att gissa kurvor
![]() ![]() Men det är väl ngn del av Ringen... Problemet för mig med Ringen är att jag känner igen mig ganska hyffsat på in car cam, utifrån är jag nollad. För mkt filmtittande och för lite livedeltagande mao... ![]() |
||||
Håll i er nu... Det är ju Kinnekulle Ring!
![]() När jag såg det röda gruset började jag fundera, sedan såg jag stenpartiet i bildens främre del och då föll poletten ner. Titta på bild två i vänstra kanten så ser ni en välkänd silhuett som lurige Lennart medvetet kapat av(?) _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||||
Ja jäklar i min lilla låda! Solklart Molinknäppen ocvh högern därefter... Och som vi snackat om spårval just här och i efterfäljande parti!!! ![]() ![]() |
||||
[quote="Nisse"]Håll i er nu... Det är ju Kinnekulle Ring!
![]() Det är rätt NISSE ![]() ![]() ![]() Jag trodde det skulle vara jättelätt för er, som skriver så mycket om K-K Ring. Men är det någon som vet vilket år banan invigdes, det här är ju 71 och det ser ju ut som om den inte är färdig byggd än. _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||
Nja, det är nog bara för att ditt minne är lite kort. ![]() ![]() Jag har gissat rätt på tre saker idag, Quiddelbacher Höhe, Västberlin och Kinnekulle Ring. Utöver detta så har det nog bara blivit någon sak tidigare. Förresten, jag hittade ju ett bågfilsblad från vår fabrik på en bild också. ![]() _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||||
Just det !! Jag gissar rätt sådär tre gånger på ett år kanske !?!........ Som sagt ![]() ![]() _________________ //Hazze owenius S.C.S |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1139 besök totalt |