| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Motorjournalen på Facebook
|
<< 1, 2 4725 besök totalt |
|
Re:
+1 _________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||||
För att vara från östkusten (Gottröra, the SAS-krasch-site, eller?), får jag säga att du har en strålande Göteborgshumor!
Snyggt, vilka ambassdörer vi har här! _________________ Peter Sundfeldt |
||||
|
Re:
Håller med! Nu var det för länge sedan känns det som. Hade jag haft ett Facebook-konto så hade jag självklart också addat mig. En vacker dag kanske. _________________ Rachid Rachid |
||||
|
Hoppas också på att Motorjournalen kommer tillbaka snart.
Just nu är det för mycket lekprogram och massa sport och det enda bra som går nu och som har med motor att göra är Top Gear på kanal 9.
_________________ Rikard Martinsson Äger följande: BMW M235 -14 BMW 330 -06 Banbil/bruksbil *BMW 1602-71 2,2L motor(långtidsprojekt) |
||||
|
_________________ Bosse Lindman "En bil som har registreringsplåtar är ointressant" www.retrospectivemotorsport.se |
||||
|
Re:
http://en.wikipedia.org/wiki/Electro _________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||||
|
Re:
aha! Blri spännande att se vad hans medverkan betyder förm otorjornalen? Elbilar kanske.... _________________ Bosse Lindman "En bil som har registreringsplåtar är ointressant" www.retrospectivemotorsport.se |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Motorjournalen på Facebook
|
<< 1, 2 4725 besök totalt |