Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
JÄ**A tjuvar!!
1345 besök totalt
Sebastian Nyberg
Åraslöv, Hässleholms kommun
Här sen Dec 2008

Trådstartare
JÄ**A tjuvar!!

Jag och min polare hade inbrott i banbilen nu i helgen
Den står på mitt jobb och stod säkert där trodde jag med fyra olika kameror som kunde ta bilder. Men de jäklarna hade tur och blev missade av allihop. Det som blev stulet var min verktygslåda med multimeter och andra elgrejor i, alla originalverktyg och så slangade dom ur all bensin.
de idioterna lämnade dessutom tanklocket och bagageluckan öppen så det har väl garanterat regnat in i tanken också... ''
Man blir så satans förbannad att det finns personer med så otroligt låg självkänsla!
Hade man fått tag i dom så hade man på dom tills dom blev ''

BMWSC #718
www.FartFabriken.se
Husqvarna Rider 13 -2008
BMW E21 Stillastående projekt.
Citera
pelle persson
Skåne
Här sen Dec 2002

"Hade man fått tag i dom så hade man på dom tills dom blev ' "

Jag testade den versionen på några som gjorde inbrott hos mig...det ger en otrolig tillfredsställelse men det är kanske inget att rekomendera andra. Man kan åka på misshandel alt grov misshandel...i mitt fall så lades förundersökningen ner.

Det är bara att ta lärdom av det och aldrig ställa något utomhus obevakat som man vill ha i fred. Det florerar mkt konstigt folk i dessa trakter som inte ser skillnad på ditt eller mitt.
En annan sak är att inte lämna ut någon info på nätet var eller vad man pysslar med..sådan info är guld värd för personer med låg moral och en ren inbjudan till dessa tjuvar.

Åraslöv, Hässleholms kommun
Här sen Dec 2008

Trådstartare
Det florerar mkt konstigt folk i dessa trakter som inte ser skillnad på ditt eller mitt.
En annan sak är att inte lämna ut någon info på nätet var eller vad man pysslar med..sådan info är guld värd för personer med låg moral och en ren inbjudan till dessa tjuvar.

Sant. Det är dock tur att många skriver vad dom sysslar med, annars hade Rejsa.nu varit ganska trist

Det konstiga är bara att det är så stor skillnad på folk och folk. För min del hade man kunnat ställa en Ferrari F430 i skogen med nycklarna i och en bunte tusenlappar på instrumentbrädan och allt jag hade gjort hade varit att stillsamt beundra de feta bromsarna. Visst är det märkligt...

BMWSC #718
www.FartFabriken.se
Husqvarna Rider 13 -2008
BMW E21 Stillastående projekt.
Citera
Allmänt banåkaforum
JÄ**A tjuvar!!
1345 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande