| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Hur tar man ut licensen?
|
1407 besök totalt |
|
Hur tar man ut licensen?
Har precis anmält och betalat för medlemskap 2010 och har inte varit med sedan jag tog licensen 2006, det blev tyvärr ett längre avbrott, vi får skylla på ett rådjur. Då fick jag ju min licens automatiskt vid kursen men hur gör jag nu? Har kikat lite på SBF men deras sida består mest av länkar till diverse pdf... Hittade dock ett telefonnummer och en telefontid, är det så man gör? Ringer och in och anmäler att man vill ta ut licensen och sedan skickar de?
|
|
Jag antar att du har din licens knuten till BMWSC.
Först betalar du medlemsavgiften i BMWSC, vilket du tydligen har gjort, sedan kontaktar du BMWSC:s sekreterare Tobias, och ber honom kontakta SBF för att lyfta spärren som du förnärvarande har på din licens. Licensen spärras nämligen av klubben om medlemsavgiften inte betalas. Därefter kommer SBF att skicka dig ett inbetalningskort för licensavgiften. Tobias kontaktuppgifter hittar du här: http://www.bmwsc.com/website1/1.0.1. _________________ BMW MC-klubben |
|
_________________ BMW MC-klubben |
|
Tack för svar!
Det är förresten BMW SC jag varit med i tidigare. Får man tillbaka sitt gamla medlemsnummer? |
![]() |
Allmänt banåkaforum
Hur tar man ut licensen?
|
1407 besök totalt |