Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3 ... , 10, 11, 12 >> 38079 besök totalt |
Re:
*shoot* , då minns du det tills nästa gång du har en hög. =) |
||||||||||||
Re:
Scuderia Motori Sud borde ha ett gäng trasiga drivaxlar iaf ![]() ![]() |
||||||||||||
Re:
Faktiskt så har jag byggt ihop 1 hel av 2 trasiga ![]() _________________ Daniel Söderström Scuderia Motori Sud Alfa 155V6 & 2,0ts 5-papp+rejsers Alfa 75 TS -89 Lekbil Önos Osäkert!! |
||||||||||||
Re:
Så ordentliga som vi är så antingen återanvänder vi eller källsorterar ![]() _________________ Willy Speljak Corvette C4 Husbil |
||||||||||||
Re:
Jag kör också med källsortering, allt i brännbart ![]() _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||||||||||
Re:
Fel ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Johan Schuman PCS #23 Speedlab Crew. Alltid ett projekt för lite. |
||||||||||||
Re:
Är inte delar av denna tråd återanvänd från förra årets winterhell? ![]() Källsortering = motorolja i farmartanken. _________________ Tony Jonsson Grace, Space and Pace. |
||||||||||||
Re:
Nja när det hela var färdig så hade vi inte så mycket olja kvar så att det var lönt ![]() _________________ Willy Speljak Corvette C4 Husbil |
||||||||||||
Re:
Willy - Du hade kunnat vara Boråsare med det sinnelaget :-) Heders asså. _________________ Tony Jonsson Grace, Space and Pace. |
||||||||||||
Nu har jag källsorterat tråden och slängt en del brännbara inlägg, är det nån som vill ha bort nåt ytterligare så pm'a mig så tar jag en titt på det
![]() Let's be careful in here, folks ![]() (jag hoppas att mina inlägg har varit sakliga) ![]() _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||||||||||
Sådärja, värst vad det hettade till ett tag...
Tänkte komma med en positiv grej, iallafall för oss ![]() Imorgon flyger vi till luleå/Piteå för att köra en 4h tävling på is.(lördag) (lördagkväll ![]() Våra kamrater där uppe har byggt en Peugeot 205 åt oss(vad är det för bil ![]() Bilen ska vara helt standard förutom bur, stol, bälten och plastrutor, även däcken ska vara med standardgatdubb. Man ska oxå ha en dam med i laget så vi får låna en lokal "rallylappska" som höjer snygghetsfaktorn i teamet med ca1000% ![]() Man kör halvtimmespass med omstart på led efter varje förarbyte. Damerna kör tillsammans i ett eget pass. Om Peugeot är en bra bil och vi kan undvika att köra om när det är gulflagg så ska dom få se att 5papp har grymma team ![]() Men först blir det snöskoteråkning på Fredagen. brukar bli drygt 20mil hård körning och mörbultning ![]() Kanske kommer en liten rapport nästa vecka om vi har nåt att skryta över. //Fillebaxter. _________________ Kenneth Näslund |
||||||||||||
Re:
Även undanflykter och avancerade bortförklaringar har ju ett affektionsvärde ![]() Bilder från damheatet önskas ![]() _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||||||||||
Re:
Nu blev man ju knappt nå avundsjuk. Låter riktigt skoj! |
||||||||||||
Re:
Vi har en RÄTT så tom drivknut om den kan pryda något........ _________________ Mikael Brandstedt |
||||||||||||
Re:
Drivknutar är skitsnygga och funkar bra ihop med remhjul till volvo vattenpumpar. Lägg den i en låda (och kanske nått mer)och ta med den till nästa slc-event ni är med på, ge den till fredrik så ger han den till mig.. Och kanske om ni har förtjänat det så får ni tillbaka den med stil=) ![]() |
||||||||||||
Här kommer lite sena bilder från Katrineholmsmaffian:
Dagen började med att vi fick skotta lite snö, både för tältet och i depån ![]() Upplining i besiktningen. ![]() Alla är ju självklart grymt imponerade över värstingbilen ![]() ![]() ![]() En sista koll så att allt är ok. ![]() Snöar! ![]() Man klarar inte en helg utan en sån här! ![]() En helnöjd Markus. ![]() Nattkörning. ![]() Lite snö i motorutrymmet efter att vi blivit attackerade av en snövall. ![]() Våran fina ingång till tältet. ![]() Ajaj! ![]() S40'n ovan tvättade av våran fälg litegrann. ![]() Hela teamet efter målgång. ![]() Bilen drog drygt 1 liter olja på 24h ![]() ![]() Rejsbussen. ![]() Någon ställde stolen som Tonie hängt sin tröja på lite för nära gasolkamin vi hade med. Resultatet blev att han fick kasta tröjfan i en snövall ![]() ![]() Våra fantastiska Biltema-belägg som det bara sa poff och och gick sen på stål..... ![]() Resten av bilderna finns såklart här. _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||||||||||
Re:
Jadu de var verkligen snäppet värre ![]() |
||||||||||||
Det kommer en massa frågor om när nästa 5-papp+ rejs blir. Blir det nått eller måste vi åka annat?
_________________ Björn Ågren 75räser "stödlänk": https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=52875&start=0 156an https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=74988&highlight= |
||||||||||||
Re:
jag gjorde upp lite i helgen ... väntar bara på konfirmeringsmailen av Skullman som ska komma i början av veckan. |
||||||||||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3 ... , 10, 11, 12 >> 38079 besök totalt |