Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1652 besök totalt |
2010-03-14 5-Papp Sundsta
Nu är det dags att anmäla sig! om det inte är minst 15st anmälda på tisdag kl18 så blir tävlingen inställd, så skynda på med anmälningen alla som ska ut och ha kul nästa helg ![]() // #245, Hängpung Motorsport _________________ Robert Broman - Merca 2.3 16v Grupp H - |
||||
Re: 2010-03-14 5-Papp Sundsta
Det har kommit 7st till imorse..... så nu är det 9st..... men jag har märkt att det blir senare och senare anmälningar från dom som åker ofta....... Och det känns lite osäkert varje gång, och vet inte riktigt vad jag ska göra.... möjligen att om man anmäler sig senare än 1 vecka i förväg så kostar det XXX kronor extra? .......... vad tycker ni andra.? för det är ju trevligare för alla om man vet om tävlingen blir av eller inte , eller hur? |
||||
Re: 2010-03-14 5-Papp Sundsta
Låter vettigt. Känns som att dom flesta vet om man ska köra eller inte en vecka i förväg. Se till att dom extra pengarna blir lagom mycket bara. Inte för mycket så folk väljer att köra en senare tävling istället för att göra en sen anmälan.. men ändå tillräckligt mycket för att man ska anstränga sig för att anmäla i tid ![]() _________________ Robert Broman - Merca 2.3 16v Grupp H - |
||||
Dom anmälda hittills är:
8 Team Red 32 Kreativ teknik 37 Team Red 2 40 MK Brum Brum 44 FM Racing 47 Silverbacks 73 Green Giant 137 Snabbjobb 240 MK Brumman 245 Hängpung dvs 10st.... så 5 till behövs ![]() |
||||
Härligt!
Hoppas det blir av, inrest förare från Gotland anländer på fredag ![]() Hur är väglaget? Är det krav på dubbdäck för att inte köra fast? /David _________________ David Vestgöte Insomnad Saab 900 T8 med Megasquirt och E85. Pågår: Peugeot 403 -1959 |
||||
Re:
dubbdäck är bra helt klart.... men om en bil åker friktionsdäck så funkar det... för dom med dubbar ruggar ju upp ytan lite iaf..... |
||||
Re:
Jag förmodar att rallydubbade typ "isdäck" är aja-baja? /Karl _________________ Karl Vestgöte |
||||
Re:
Vilka typer av däck är tillåtna? Bara sådana däck som man hittar normalt på vanliga bilar som kör i normal stadsmiljö osv, dvs såna regummeringar som mer är avsedda för rallykörning är inte tillåtna. Och anledningen till det är att sådana däck sliter betydligt mera på underlaget än normala däck. Inte ens med vild tolkning av denna regel så tror jag inte vi får lägga på dem i smyg en bit in i loppet heller... ![]() /David _________________ David Vestgöte Insomnad Saab 900 T8 med Megasquirt och E85. Pågår: Peugeot 403 -1959 |
||||
Kan ju vara så att tävlingarna hamnade lite nära inpå för vissa.
+att det kanske var lite mycket skridskobana För vår del gällde det att vara säker på att bilfan ska funka, därför kom vi lite på senkvisten. Istället för att höja avgiften kan man få straffvarv vid sen anmälning.=) (obs. snål-ironi) Eller anmälningsordningen bestämmer startordningen? ( seriöst! ) Står det någonstans i reglerna att man inte får ha sandspridare monterad som extrautrustning? Hoppas att det blir tävling.=) |
||||
Re:
jag har också en känsla av att tävlingarna kom lite tätt inpå för en del...... men som sagt, vi väntar tills imorgon kl.18 innan något bestäms slutgiltigt.... tyvärr så hoppade nr 44 FM racing av..... men dom sa att dom kommer till nästa iaf.... |
||||
Re:
Det är bra det blir billigare så, egentligen vill jag ha en regel som säger att man måste ha tagit däcken ur skrotkontainrar. Det skulle bli lättare för oss att bli konkurrenskraftiga då ![]() _________________ Karl Vestgöte |
||||
Re:
Dom anmälda hittills är: 8 Team Red 32 Kreativ teknik 37 Team Red 2 40 MK Brum Brum 47 Silverbacks 58 Meck & Sprätt 73 Green Giant 137 Snabbjobb 240 MK Brumman 245 Hängpung dvs 10st.... så 5 till behövs ![]() |
||||
|
||||
Re:
näe tyvärr........ 10 anmälda på riktigt.... Och sen 2st som telefonerade in vid 5tiden.... så vi skjuter på det till April och tar nya tag då.... jag för över dom som anmält sig till april.... och så kollar vi alla på F1-premiären istället ...... så lite motorsport blir det iaf.... eller så kan ni komma upp till norrtelje på söndagskvällen och kolla lite isracing..... jag är där iaf.... |
||||
Re:
Då kan jag bygga riktigt balla pokaler till april tävlingen istället.=). |
||||
Ajdå, det här var lite synd.
Men fasen vad kul det ska bli i April!! ![]() Då får ni ge er till tåls en stund innan ni i verkligheten kan vila ögonen på dessa grymt feta 15" rimz! ![]() Vi ses! /David _________________ David Vestgöte Insomnad Saab 900 T8 med Megasquirt och E85. Pågår: Peugeot 403 -1959 |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1652 besök totalt |