| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Bankalender 2010, spikad!
|
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 28180 besök totalt |
|
Hej!
Jag skulle bevöva veta följande inför Mantorp: * Sista dag för anmälan/betalning för SC/CS-medlemmar * Avgifter för bankörningen med gatbilar. Förra året var det 600:- för SC-medlemmar och 800:- för CS-medlemmar. Är det samma i år? Anledningen till att jag vill veta detta är att jag håller på med annonsen för Mantorpsträffen som ska vara med i nästa nummer av Bayerishes Blatt och det är deadline på fredag. _________________ Mattias Eriksson Porsche 996 Carrera 2 -99 Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you bring the wall with you. |
||
|
Re:
Hej Mattias Avgifterna kommer vara samma som 2009 oförändrade. Sista anmälningsdagen är 30 april, men för att vara garanterad plats kommer man behöva anmäla sig så fort anmälan öppnar, när detta kommer ske vet vi ännu inte. Vi kommer ha styrelsemöte på onsdag och efter det kan vi ge ett besked. Vi kommer även ha licenskurs fredagen den 7 maj på Mantorp och även där återkommer vi med datum när anmälan öppnar. _________________ olof Johansson |
||
|
OK
Det vore jättebra om du kunde PM:a mig eller skriva en rad här på onsdag eller torsdag när ni har spikat det sista. Mvh _________________ Mattias Eriksson Porsche 996 Carrera 2 -99 Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you bring the wall with you. |
||
|
Uppdaterat:
8 Maj Mantorp -Premiär och springbreak! 13 Juni Gelleråsen 3 Juli Anderstorp 8 Augusti, klubbmästerskap Superstage 14-15 Augusti Knutstorp -Sommarträff och BMW CS 25 års jubileum! 11 September Gotland Ring -Klubben gör premiär på "ön"! 9 oktober Gelleråsen -Final och fest! _________________ Patrik Skoog |
||
|
Re:
Patrik: Gelleråsen är väl den 13 Juni & inte den 19 Juni _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 |
||
|
Re:
Visst är det så, mitt fel. Mycket nu på en gång....gotland, sponsorer, reglemente, bankalender, superstage + livet
Av olika anledningar så blev det tyvärr inte mer än en dag för oss på emmaboda, men vi får nöja oss med det lilla som flickan sa när hon satt sig i sparrislandet... Nästa år är vi först i Emmaboda Flygbanas bokningslista
_________________ Patrik Skoog |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Bankalender 2010, spikad!
|
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 28180 besök totalt |