| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Mantorp springbreak 2010 den inofficiella tråden :-)
|
2215 besök totalt |
|
Ville bara påminna er om att springbreak närmar sig med stormsteg, givetvis kommer den traditionella nedräkningen inom kort
Sjögestad motell har nya ägare och dom verkar vara på hugget (finns till och med på fejjan!) För er som planerar att sova över så kanske det kan vara idé att börja boka rum. I dagsläget finns 18 rum kvar men dom brukar gå åt fort. Restaurangen har lovat att hålla öppet på fredagskvällen för både mat och dryckessugna. Jag hoppas vi kan samlas en rejäl bunke fantaster och ljuga ikapp över en bägare. Kontaktinfo: http://www.sjogestadmotell.se Tel: 013-820 90 info@sjogestadmotell.se _________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||
|
Re: Mantorp springbreak 2010 den inofficiella tråden :-)
17 kvar
_________________ Stefan Larsson |
||
|
_________________ Simon Lagnelöv www.FartFabriken.se
Cadillac CTS-V 2009 Mitsubishi Pajero MK1 1989 Saab V4 T16 1974 |
||
|
För en som är helt rookie inom BMW-världen, är det renodlat banmöte på Spring Meet eller har jag och min glidare någon glädje att dyka upp och kika?
_________________ Daniel Backstig Klassikern - BMW 2000 1969, retroracing månne? |
||
|
Re:
Springbreak brukar vara fylld med finåk också så du är givetvis välkommen med din 2002. Men jag såg att du har en Mini också, anmäl dig till licenskursen och bankörningen å ta den dit istället
_________________ /Thim Tollin #518 BMW SC, BMW Cup representant Pit crew Team Kinnby Motorsport BMW 520-3,5 -87 Hyundai i30 Sport -09 Volvo Amazon -70 |
||
|
Re:
De senaste åren har BMW Club Schweden och BMW Sport Club samarrangerat denna träff. BMWSC sköter banan och BMWCS utställningsdelen. JAg vet inte hur det blir i år men misstänker att det blir samma sak. På www.bmwcs.com finns inte mycket info ännu men jag gissar att det kommer, håll utkik!
_________________ Mvh/Micke Regnell
|
||
|
Jag kan bekräfta det föregående talare säger, konceptet blir mkt snarlikt det vi brukar köra på Mantorp Spring break dock med en viss skillnad, i år skall vi göra träffen ännu bättre
Allmänt banåkaforum
|
2215 besök totalt |