Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
2260 besök totalt |
Race9 @ Cadwell, 17/3, kl 21
Race 9 är det dags för. Denna gång på Cadwell. En riktigt kul bana! OBS! Ni behöver inte anmäla er! Säg istället till om ni INTE kan vara med. OBS! Så här ser tiderna ut för vårt rejs: 21.00 - 21.30 Practice 21.30 - 21.35 Kval, Superpole (stängt) 21.35 - 21.40 Warmup (stängt) 21.40 - 22.20 Race Övrigt om rejset: Namn: rejsa.nu Lösen: sprint Bilar: Porsche Supercup 2.0 Bana: Cadwell Väder: Changeble Rejs: 2x20 min, omvänd startordning i Race 2. INGET obligatoriskt depåstopp när vi kör 2x20 min. Självklart får man gå in där om man vill men inget man måste. Reservforum om rejsa.nu skulle ligga nere som förra säsongen: http://www.racingmates.se/forum/inde _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
ikväll är det ju 2-timmars rejs på Spa med Speedzones Porsche Cup
Förarbyten och allt, håhåhjaja _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||
Kul men svår bana tycker jag, får inte till inställningarna det sladdar lite hej vilt ibland!
Kört 1,29,xx vet att det finns en HEL del att ta på den tiden men får inte till ett snabbt säkert varv. Sen kommer dom sköna extra vikterna på det med > ![]() Vilka tider ligger ni andra på? Synes ikväll.. Mike _________________ mikael englund |
||
Kan inte heller, idag heller... jag bör skämmas på grund av mitt glesa deltagande i ligan.
Konstaterar att det inte funkar för mig när racen går på olika veckodagar, det blir svårplanerat för mig. En fast veckodag, varannan vecka eller en gång i månaden tror jag hade funkat bättre för mig. Tack Niklas för att du arrangerar välordnade ligor ![]() _________________ Johan Pesula |
||
|
||
Ahh, vad svettigt det blev! Mina däck (soft slick) tog slut typ 3-4 varv innan målgång i båda racen, sista racet kändes som jag körde på is 3 sista varven
![]() ![]() |
||
![]() ![]() ![]() I första racet gled jag ut ur första kurvan... jaja, ingen fara... tänkte jag det är ett långt lopp... men i ytterkant stod en skylt som jag ej väjde för... skyltar är mjuka å bilar hårda, tänkte jag... ![]() MEN de däringa engelsmännen verkar bygga sina skyltar som bonden till slut byggde sin mjölpall i Lars Molins film Midvinterduell från 1983... i betong! Porschen vart skrot... I andra racet var det bara å sätta igång och jaga... Riktigt kul bana!!! . _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||
Kul race idag. Min dator fick för sig att det var dags att
låsa sig lite i race 1. Sorry att du fick lida för det Schumi. I race 2 blev det en grov tabbe när jag bar jagad av Blixt Gordon. Slutade tvåa. Med tanke på hur lite jag kör nu för tiden är jag helnöjd. Förväntar mig inte att vinna mot en raket som verkar köra 24-7 :-) . Ska du inte skaffa en brutta snart Robin ;-) . |
||
Re:
Lugnt Stacken, datastrul rår ingen på ![]() ![]() |
||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
2260 besök totalt |