| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
BMW Sport Club på Bilsport Performance & Custom Motor Show
|
<< 1, 2 1 besök senaste veckan (6460 totalt) |
|
Re:
Tar gärna en plats på måndagen, jag nås på: christensson_johan@hotmail.com _________________ Johan Christensson |
||||||
|
Re:
Då är du välkommen Mer info kommer på mail.
_________________ /Thim Tollin #518 BMW SC, BMW Cup representant Pit crew Team Kinnby Motorsport BMW 520-3,5 -87 Hyundai i30 Sport -09 Volvo Amazon -70 |
||||||
|
Ska bli helt underbart att få stå i en monter med 2 så underbart fina bilar imorgon, jag har suttit och tänkt att det skulle vara kinnbys bil som står där, bättre dragplåster finns nog inte i klubben
, och va glad man blev när man fick det bekräftat
_________________ Viktor Starkman |
||||||
|
_________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 |
||||||
|
Gött att allt föll på plats så bra som det gjorde
Stort tack till alla er som hjälpte till att få ihop montern Det ligger många mantimmar i att få montern att se så stilren ut.
Nu sitter man hemma vid datorn och längtar tills det blir söndag. Då ska jag och Kontapel Kinnby åka polisbil till Jönköping och patrullera området enligt tysk marschpraxis
_________________ /Thim Tollin #518 BMW SC, BMW Cup representant Pit crew Team Kinnby Motorsport BMW 520-3,5 -87 Hyundai i30 Sport -09 Volvo Amazon -70 |
||||||
|
Efter en trevlig dag i montern så sitter man på tåget hem och är lite seg. Har varit en kul dag med trevligt folk. Är åter på mässan på måndag.
_________________ Kennie Flenstedt BMW 320daM -18 M3 e92 -08 Mini -15 M3 Competition -05 såld. 😢 BMW X3M 3,0i -04 såld |
||||||
|
Tycker det varit folk och fotat hela tiden, både under lördagen då jag va hela dagen och under gårdagen då jag var där halva, men inte sett mycket alls
.
Jaja, vart 2 trevliga dagar men det var lite lugnare på söndagen
_________________ Viktor Starkman |
||||||
|
Re:
Var det pga att Kinnby då valde att spela sina favoriter, Dansbandsmix#3 och #4, i sin gamla kassettbandspelare i E28:an? _________________ BMW MC-klubben |
||||||
|
Re:
Nej så var det faktiskt inte , lite seriösare och mindre folk bara _________________ Viktor Starkman |
||||||
|
Re:
Hehe, jag tror att det var lite lugnare inne eftersom det stod en tysk polisbil utanför som alla ville se istället
||||||
|
Nu är mässan avklarad och jag tror att jag vågar säga att det var ett lyckat arragemang. Jag själv var inte på plats fredag och lördag, men enligt de som var på plats var det mycket folk i rörelse och de lyckades förhoppningsvis knyta lite nya medlemmar.
Söndag och måndag var lite lugnare, men med mer besökare på måndagen. Trots det har det inte varit många minuter som det var tomt i montern. Mest uppmärksamhet fick kanske inte helt oväntat Kinnby bil, men det var även en stor skara som snurrade kring Kennies fina m3e30. Lite oväntat dök det upp en pokal till montern. Jajamen, andra pris i klassen old Performance Car fick Mats för sin M5 CSL. kanske får han blodad tand för utställning nu istället för att jaga pokaler på banan
Ett stort tack till alla er som har hjälpt oss under denna helgen!
Här kommer lite fler bilder på montern.
||||||
|
Ja, den där pokalen kommer Kinnby att släpa med sig till alla våra banträffar.
Kanske även till avslutningsfesten. "Är det någon som har missat att även jag fick en pokal....på Elmia!"
oavsett vad. Grattis! Kennnies bil är också värd en
_________________ BMW MC-klubben |
||||||
|
Re:
Lätt sant !
Jag hade äran att ligga bakom Kennies M3 när vi rullade hem i Måndags kväll, och en M3 E30 är ofattbart snygg/vacker/läcker redan stillastående, men blir helt magisk när den rör på sig och man ser den ur olika vinklar, livet fick en ny mening .
Men sen hade vi fler som tyckte likadant i montern under helgen, och kröp mer än gick när de synade Kennies bil, trevligt
Själv längtar jag redan till vallåkra träffen
_________________ Mats Kinnby 0708319602 |
||||||
|
Elmiamässan 2010 var en rolig upplevelse, men det var mycket jobb innan för att få till en så fin monter som vi hade. Finns intresset att ha en monter under 2011? Denna fråga riktar jag till våra medlemmar.
_________________ olof Johansson |
||||||
|
Re:
Japp. Jag tror tom att jag kan skaka fram både någon bil och ett par arrangörer. Kort-kort och högklackat är frivilligt, eller?
_________________ BMW MC-klubben |
||||||
|
Re:
Motormässan i göteborg vore kanske ett alternativ annars verkar var mer riktad till vår målgrupp. _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
BMW Sport Club på Bilsport Performance & Custom Motor Show
|
<< 1, 2 1 besök senaste veckan (6460 totalt) |