| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Inför 2010....."silly season" har börjat! :)
|
24496 besök totalt |
|
Re:
Språkpolisen har efter rättelse avskrivit ärendet.
Patrik, om du vill åka bil på riktigt så bjuder jag på valfritt antal varv på nordslingan i Pingsthelgen. Ta en billig flygplåt (eller bruxpulkan som kanske kan gå tungt hem igen ) ner till Tyskland och åk med på världens häftigaste räserbana!
/Världsomseglaren...
_________________ Mvh/Micke Regnell
|
||||||
|
Re:
Tack Micke, enormt tryggt att du tar dig tid. Du skulle bara veta hur mycket hjälp som fick tas till i den nya reglementestexten för att det inte skulle bli skånska över allt
Det där med bil på riktigt vet till hundan, den slingan har aldrig lockat mig speciellt mycket. Till skillnad från så många andra så tänkte jag lära mig hitta runt på de Svenska banorna innan jag åker utomlands
_________________ Patrik Skoog |
||||||
|
Re:
ok, klokt! När man gjort det är det riktigt roligt att "ta steget över" och köra på
_________________ Mvh/Micke Regnell
|
||||||
|
Re: Sponsordekaler
Det vore bra om man snart fick reda på hur denna ändring påverkar ev egna utrymmen att utföra egna designe och sponsors utrymmen. Vad jag menar är hur stor plats detta tar.
Det är liksom dax att försöka få någon stil på bilen snart, och att ändra på ev redan sålt utrymme kan ibland bli svårt och inte minst sagt dyrt .
_________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||||||
|
Vi håller på att slutföra arbetet med att jaga partners till klubben och vi håller på att få ihop en text om detta som vi kommer maila ut till alla medlemmar. Förstår att det kostar enorma att bryta ingångna avtal med era stora sponsorer _________________ Patrik Skoog |
||||||
|
kul.... _________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||||||
|
-räknade kallt med att ni skulle förstå! -Ni är inte ensamma om att vilja veta, vi kämpar.
||||||
|
_________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||||||
|
only for you my friend
Tidigt utkast på nya "layouten". *Streamer ca 150mm hög från bak till framhjul med färdigtryckta dekaler *Startnummerplatta *Streamer framruta Övrig plats fri, vi hoppas detta skall underlätta för alla.
observera att detta är ett utkast, men vi avser inte att ta mer plats i anspråk än detta. BMW Cup representanterna återkommer snart med "skarp" layout. _________________ Patrik Skoog |
||||||
|
_________________ Anton Gruffman Banbil: BMW e46 GTR & Camaro cup gen 5 Gatbil: Porsche 996 - Såld http://www.gruffmanracing.com |
||||||
|
Re:
Det skiljer inte så mycket mellan hjulhusen som man kan tro, ta gärna ett mått där stremern är tänkt att sitta på era bilar så uppdaterar Kinnby sin enorma databas med mått på olika bilar
||||||
|
Då antar jag att den kan sitta längre ner också om det skulle funka på sidokjolarna?
Tur att detta kom upp nu, ska lacka nästa vecka och beställa övriga sponsordekaler snart...
_________________ Emil Birgersson --Devantini Motorsport-- BMW M3 3.2 EVO -97 Cup/Specialklassen # ? Premiär 2010 www.devantini.com |
||||||
|
Re:
tveksamt på sidokjolarna, undersida dörr är tanken, kontakta Kinnby aka Cuprepresentant. Tydliga montageinstruktioner kommer
||||||
|
Är startnummerplattorna mindre än tidigare år?
Annars kan det nog bli tajt på en E30. Mina startnummerplattor är visserligen från -06 så ni kanske redan har krympt dem. _________________ /Mathias Cardevik
3:a BMW Cup Modifierad 2013 & 2015 samt Standard 2011 & 2012 |
||||||
|
Re:
De kommer bli mindre, de kommer skickas ut med en mall på hur de ska sitta tillsammans med övrig reklam. _________________ olof Johansson |
||||||
|
Re:
Vad jag hörde så skulle vi kunna köpa hållare av han som sköter tidtagningen & hyr ut transpondrar. _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 |
||||||
|
Re:
Japp, det har vi kunnat i flera år
||||||
|
Re:
_________________ Anton Gruffman Banbil: BMW e46 GTR & Camaro cup gen 5 Gatbil: Porsche 996 - Såld http://www.gruffmanracing.com |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Inför 2010....."silly season" har börjat! :)
|
24496 besök totalt |