Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1 besök senaste veckan (1704 totalt) |
Styling på längden och tvären, samt andra lustiga våldtäckter av bilar. Nedan div exempel från hemsidan!
![]() Hundai buss? ![]() Lincoln Navigator pimp mobile!! Kolla hemsidan och bli häpna!! www.beaterz.com Mvh Kristofer _________________ MVH Kristofer Eklund [Kristofer Eklund Motorsport] KEM SuperMini (Projekt) Lexus nx450H -24(Bruksbil) Vw polo Tdi-13 (Bruksbil) |
||||||
är det inte ett toyotamärke i grillen? Fina vingar förresten... ![]() |
||||||
Det bästa är nog det faktum att bilen antagligen är tänkt att efterlikna Blastoise (Pokémon målat på sidan), fråga mig inte hur jag vet och våga inte reta mig för det ![]() |
||||||
![]()
![]() _________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||||||
|
||||||
När det gäller bilar så är ju intresset delat, så det finns säkerligen flera som tycker at både Camaron samt Toyotavanen ovan är asballa! Doch tycker jag bägge va ruskigt fula. _________________ MVH Kristofer Eklund [Kristofer Eklund Motorsport] KEM SuperMini (Projekt) Lexus nx450H -24(Bruksbil) Vw polo Tdi-13 (Bruksbil) |
||||||
Jo det vet jag om, men jag menar jag undrar vad ägaren egentligen tycker. Åker han omkring i en sån bil bara för att väcka uppmärksamhet, eller? ![]() _________________ /// Mvh Ferenc Papp ![]() |
||||||
![]() |
||||||
Hahahaha!! ![]() ![]() ![]() Att jag instämmer har jag redan sagt tidigare. Men i en tv-serie typ star-trek eller liknande hade den där camaron kanske passat in. ![]() _________________ /// Mvh Ferenc Papp ![]() |
||||||
snarare det våras för rymden... ![]() ![]() ![]() magnus: kan vi få den smileyn på rejsa? *snälla* |
||||||
|
||||||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1 besök senaste veckan (1704 totalt) |