Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3 >> 5113 besök totalt |
Svenska oallyt, skall du dit?
Tänkte att det kanske är fler som skulle dit och frysa. ![]() Jag och Kunta + lite fler Alfadårar skall dit iaf. Kanske kan man ha en liten flagga i mössan eller nåt så man känner igen varann. ![]() Kanske en gemensam radiofrekvens för dom med radio (Walkie Talkie)? ![]() _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||
Yes, jag tänkte stå och frysa lite, grilla lite korv och förundras över bilförare som kör alldeles för fort på smala vägar! :flag:
Minns inte vilka sträckor men det var dubbelsträckorna tror jag. Fredag: Sprinten eventuellt, vi åker upp på eftermiddagen... Lördagen: Malta 1 & 2 plus sprinten 2 Söndagen: Sågen eller Rämmen 1 & 2, minns inte riktigt... Kanske ses?! ![]() /Mangan EDIT: Det är nog Rämmen vi skulle till på söndagen... Ser bättre ut på kartan liksom... ![]() _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||
Jag ska nog iaf ta mig till skogarna kring Fredriksberg. Är inte långt dit.
Har iofs inte kollat in kartan ännu ![]() Var bättre för ett par årsedan, då körde de alldeles runt knuten ![]() _________________ Thorbjörn Nilsson Brukar: Alfa Romeo Giulia Super 2.2JTD, Toyota LC90 (VZJ95) Pallbocksräser: Mitsubishi Evolution IX, M3 breddad E30 |
||||
Förutom det självklara, Jäger och korv ![]() om man är flera bilar är också en walkie-talkie värd sin vikt i guld! www.swerally.se _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||
Bra skor = kängor som _inte_ läcker in vatten... /Magnus, som blev väääldigt kall om fötterna i tövädret för två år sen... _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||
LÄTT!!!!
![]() ![]() Klart man inte missar årets händelse i värmland ![]() Uhuuuu, det ska bli så KUL.. Är det någon som sett vilka sträckor det blir?? Tex är förra årets SS10 med?? _________________ MVH/Johannes Ward Bus: -95 Mitsu EVO III -såld Hundtaxi -00 E46 318 Touring |
||||
Re: Svenska oallyt, skall du dit?
Självklart skall man kolla! På fredagen utgår troligen en bil i vårat sällskap till Ambjörby för att kolla dubbelsträckan, vissa år har vi kört 3 sträckor om dagen men planeringen är inte lätt om man inte vill hålla 200km/h på vägarna samt se 3 bilar på varje sträcka. Sen dan på kvällen anländer ett antal personer. Vi ser ut och bli 3-4bilar till helgen och hade tänkt synca oss på fredag kväll med lite kvällsmat ala Pizza/pilsner eller nått liknande. Jag och polaren skall planera lite sträckor i helgen och av erfarenhet så har vi ett par bra platser. _________________ //Kenth Wiklund Alfa 75 3.0 Potenziata #75 A4 Avant T |
||||
om ni ska till värmland....så kan ni komma hit och skotta snö.........för nu är jag helt insnöad......
![]() _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||
Re: Svenska oallyt, skall du dit?
Det är nackdelen med att rallyt är så kompakt nuförtiden. Det blir mycket mer kö/folk mellan sträckorna. Självklart ska man upp ![]() _________________ Daniel Steiner |
||||
|
||||
jobbar 7-8e ![]() fast 5-6 har man ju bara plugg så då hade man ju kunnat åka och kika lite... kanske inte så lönt då det bara är två dagar dock ![]() |
||||
Satt och filosoferade över oet och försökte komma på om det skulle vara småländska... de har ju inga R där uppe ![]() |
||||
Vänta här lite va!
Det heter och stavas OUWally...och inget annat! ![]() ![]() /AL, oxå inflyttad och skadad öschötte... ![]() ![]() |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3 >> 5113 besök totalt |