| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Inför 2010....."silly season" har börjat! :)
|
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 >> 1 besök senaste veckan (24270 totalt) |
|
Re:
Det är på gång du kommer kunna få dit dekalerna i lugn & ro innan mantorp
_________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 |
||||||||||||||
|
Re:
Dekalerna är beställda
_________________ /Thim Tollin #518 BMW SC, BMW Cup representant Pit crew Team Kinnby Motorsport BMW 520-3,5 -87 Hyundai i30 Sport -09 Volvo Amazon -70 |
||||||||||||||
|
Med lite tur så får vi alla uppleva en riktigt läcker sak i BMW Cup, nämligen ett starfält där det skiljer nästan 50 år mellan den nyaste och äldsta bilen i startfältet. Detta kallar jag mångfald och riktig club racing
_________________ Patrik Skoog |
||||||||||||||
|
Re:
Hm... Inget ännu
_________________ Per Gustavsson #95 BMW E36 1:A serien SSK Klass3a 2012 2:A serien SSK Klass3a 2013 1:A Modsport 3 samt 1:A totalt spvm 2014 2:A Modsport 1 2018 |
||||||||||||||
|
Re:
Stämde av med dekalfirman idag och de har till torsdag på sig. Vi bör kunna skicka ut alla dekaler på fredag. _________________ /Thim Tollin #518 BMW SC, BMW Cup representant Pit crew Team Kinnby Motorsport BMW 520-3,5 -87 Hyundai i30 Sport -09 Volvo Amazon -70 |
||||||||||||||
|
Re:
Äldsta 02:orna är väl runt 43 år så det måste ju vara en 1800ti eller liknanade och då kan den vara 46 år... Vad är det som är på gång? En BMW 700 i klass modifierad med S14-maskin? Varför inte, 3-4 kg/hk borde ju räcka en bit
_________________ Anders Jonsson, 77,3 Km från NS Åk: BMW 2500, 2800, 3,0S, 3,0Si mfl "Bei BMW Automobilen ist der Fahrer nicht Zuladung, sondern integrierter Bestandteil" |
||||||||||||||
|
Re:
Du är rätt på det, en 700 coupe vs E92 coupe
_________________ Patrik Skoog |
||||||||||||||
|
Re:
Skickades de i fredags ?
_________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||||||||||||||
|
Re:
kanon _________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||||||||||||||
|
Re:
Gick iväg med posten idag, hoppas inte rören tar några omvägar.
_________________ /Thim Tollin #518 BMW SC, BMW Cup representant Pit crew Team Kinnby Motorsport BMW 520-3,5 -87 Hyundai i30 Sport -09 Volvo Amazon -70 |
||||||||||||||
|
Re:
Ring någon av Mats eller Thim som är dina cuprepresentanter, så får du svar direkt Det är de som ordnat och skickat alla dekaler. _________________ olof Johansson |
||||||||||||||
|
Jag föredrar att montera dem med enbart vatten. Andra vill gärna blanda in både såpa och diskmedel. Men vattet dunstar bort och fäster folien bättre. Diskmedel vill gärna stanna kvar lite och därför är risken att folien inte fäster lika bra.
Detta är valfritt förstås då det ibland är lättare att föra runt folien om man har lite "glidmedel" med. Ta inte det som finns i sängkammaren bara
Lycka till! De små vita siffrorna som ska vara i vindrutan skickar jag med Kinnby upp på fredagen så de som inte har fått några kan bara söka upp honom ifall ni vill montera dessa redan på fredagen. På lördag kommer jag vara på plats om det är någon som vill ha hjälp med dessa. _________________ /Thim Tollin #518 BMW SC, BMW Cup representant Pit crew Team Kinnby Motorsport BMW 520-3,5 -87 Hyundai i30 Sport -09 Volvo Amazon -70 |
||||||||||||||
|
Re:
Tyckte inte alls det var så lätt att få det snyggt , då det ju på de flesta Bmw sitter en list på dörren och under den får inte den långa "streamer" nog med utrymme. Ej heller lätt att få "nummerplattan" snyggt över den Jä---a listen, kanske får man offra listen. Surt för alla standard åkare som ej får ta bort sina lister.
Vi får väll se vad "Cupgrabbarna" säger om monteringen
_________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||||||||||||||
|
Jag har inte ens några lister kvar på min bil. Satt inte på när jag köpte den och jag upptäckte inte kravet i reglementet förrän i veckan. Har frågat runt på skrotarna utan resultat.
Hoppas jag kan få vara med och köra utan lister om jag lovar att ordna detta till nästa tävling
Angående startnumret i framrutan hoppas jag att det är OK att sätta dom UNDER streamern i högra hörnet, annars får vår tyska sponsor finna sig i att det står 25100% BMW i framrutan
_________________ /Mathias Cardevik
3:a BMW Cup Modifierad 2013 & 2015 samt Standard 2011 & 2012 |
||||||||||||||
|
Re:
kontakta reglementsgruppen ang listerna! Kontakta fiddes http://www.fiddesgarage.se/ han har säkert lister. _________________ olof Johansson |
||||||||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Inför 2010....."silly season" har börjat! :)
|
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 >> 1 besök senaste veckan (24270 totalt) |