Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
BMWSC framtid
<<   1, 2
2 besök senaste veckan (5855 totalt)
BTG
Stockholm
Här sen Nov 2002

Re:

Vätterleden Racing skrev:
Jag tycker det är väldigt viktigt att bevara detta samarbete och ser fram emot 2011.

+1 thumbs up

Stockholm
Här sen Jul 2004

Re:

UR_TT skrev:

Till 2011 kommer vi vara ute i bättre tid och ambitionen är att vi kan stå för den "extra" bandag som jag såg efterfrågades nånstans här i tråden!

Kalas! thumbs up

Stockholm
Här sen Jul 2004

Re:

BTG skrev:
Vätterleden Racing skrev:
Jag tycker det är väldigt viktigt att bevara detta samarbete och ser fram emot 2011.

+1 thumbs up

+ thumbs up thumbs up

Här sen Apr 2005

Re:

UR_TT skrev:
Vår nya ordf Johan har haft bra kontakt med er mästerbokare Skoog och jag misstänker att så även blir fallet för 2011 och då bör vi kunna få in ett datum som passar! thumbs up

Absolut, 2011 års kalender är redan påbörjad för att kunna leva upp till förväntningarna, ingen rast, ingen ro

Der drüben
Här sen Dec 2002

Låter toppen Patrik, vi får hoppas vi får en styrning här då det var ett tag sedan nu

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
Michael Bäck
Sverige
Här sen Aug 2003

Jag hoppas på "cykelbanan" utan raksträcka
då jag saknar den i årets kalender. Den är ju dessutom billig att hyra

BMW 328is -84 BmwCup #50

Citera
Har'en
Sverige
Här sen Aug 2005

Känna folk på träffar....

Hej,

jag var tidigare aktiv då SportCluben startades - tappade tron efter 2 säsonger (jobb i Nårge) o sålde bilarna men har nu hittat tillbaka med aka Kyllingen - på min tid var mentorer och/eller aktiva (alla skall ju inte ha cred av att vara gudar...) Krister ohlsson (Funder numera) Axehult, Rasmusson, Linde, Bengtsson, Gistelll o en massa andra - jag körde 2 säsonger och man lärde ju helt klart att känna folk genom att bara vara på plats men viktigt är ju som belyses att slussa in de som söker ljuset... (Davve) det finns många fler att frälsa där ute och det kanske hade varit nåt att bygga i den änden.... Nu idag har vi en helt annan situation än förr, allt var enklare men ändå svårare förr, idag finns en organisation med bra trackrecord - förr var vi inte så många.....

Ett tag var vi med på Bilsportens Dag på Kinakullen - jag har hemska minnen i en turbovolvo som instruktör från den tiden......

Heja Davve och likasinnade, det är viktigt att få folk som vill och kan engagera sig - jag själv står med -4 i projekt efter att vi enats hemma om att bara ha ett projekt igång samtidigt med hus och renovering - (jo alla kan nog historien...) jag själv skall återinträda i cluben och i moderklubben efter en tids frånvaro och i alla fall försöka vara med på Knutstorp i år - Hoppas att där finns plats.....

(Rejsa är ett utmärkt forum att spionera o se alla goa o glaa gubbs......)

BMWSC framtid
<<   1, 2
2 besök senaste veckan (5855 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande