| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
BMWSC framtid
|
<< 1, 2 2 besök senaste veckan (5855 totalt) |
|
Re:
Absolut, 2011 års kalender är redan påbörjad för att kunna leva upp till förväntningarna, ingen rast, ingen ro
_________________ Patrik Skoog |
||
|
Känna folk på träffar....
Hej, jag var tidigare aktiv då SportCluben startades - tappade tron efter 2 säsonger (jobb i Nårge) o sålde bilarna men har nu hittat tillbaka med aka Kyllingen - på min tid var mentorer och/eller aktiva (alla skall ju inte ha cred av att vara gudar...) Krister ohlsson (Funder numera) Axehult, Rasmusson, Linde, Bengtsson, Gistelll o en massa andra - jag körde 2 säsonger och man lärde ju helt klart att känna folk genom att bara vara på plats men viktigt är ju som belyses att slussa in de som söker ljuset... (Davve) det finns många fler att frälsa där ute och det kanske hade varit nåt att bygga i den änden.... Nu idag har vi en helt annan situation än förr, allt var enklare men ändå svårare förr, idag finns en organisation med bra trackrecord - förr var vi inte så många..... Ett tag var vi med på Bilsportens Dag på Kinakullen - jag har hemska minnen i en turbovolvo som instruktör från den tiden...... Heja Davve och likasinnade, det är viktigt att få folk som vill och kan engagera sig - jag själv står med -4 i projekt efter att vi enats hemma om att bara ha ett projekt igång samtidigt med hus och renovering - (jo alla kan nog historien...) jag själv skall återinträda i cluben och i moderklubben efter en tids frånvaro och i alla fall försöka vara med på Knutstorp i år - Hoppas att där finns plats..... (Rejsa är ett utmärkt forum att spionera o se alla goa o glaa gubbs......) _________________ Jonas Bostrand |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
BMWSC framtid
|
<< 1, 2 2 besök senaste veckan (5855 totalt) |