Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Inför träffar
2010-04-22 >25 Göteborgs Motorshow
3005 besök totalt
Ulrich

Här sen Jul 2007

Trådstartare

Audi ClubSport ställer ut, kom och besök oss i vår fina monter, vi breder ut oss på hela 56kvm!

Förutom den sedvanliga uppställningen av trevliga Audi ClubSportare kommer det finnas tre grymt fna banåkar Audi att beskåda.
Motorshow har fattat vad som är av intresse och ganska nyligen skapat upp en avdelning med fokus motorklubbar och motorsport. Mer info på motorshows hemsida.
Även CAR ställer ut såg jag nu!

Entré:
Vuxen: 140 kr
Barn: 7-14 år 60 kr
Barn under 7 år: fri entré
Familjebiljett: 300 kr (2 vuxna och max 3 barn).

Öppettider:
Torsdag och fredag 12-20
Lördag och söndag 10-18

http://www.motorshow.se/

Lite bilder från senast det begav sig 2007,

Varmt Välkommna!

//Audi ClubSport

PS. Om det inte ligger i rätt forumsdel så får mod flytta till lämplig del, kändes som det blev svängrelaterat då en motorsports avdelning nu planeras på mässan. DS.

Här sen Jul 2007

Trådstartare
Den här skönheten kommer finnas i ACS monter för beskådan! thumbs up

Här sen Jul 2007

Trådstartare
Då kan vi släppa de övriga bilarna som kommer synas i montern, (B07:89)

Ganska ok uppställning om jag får säga det själv! ;-)

Hoppas många av er kommer förbi och säger hej!

Här sen Jul 2003

Vi kommer synas där varje dag Ulrich då TPC kommer finnas där med egen monter , kom förbi och tjöta lite

--VVTS--
Citera
Ricke_1602
Emmaboda
Här sen Feb 2005

Jag kommer dit på fredagen så en titt i eran monter måste man ju göra med dom läckra bilarna

Äger följande:
BMW M235 -14
BMW 330 -06 Banbil/bruksbil
*BMW 1602-71 2,2L motor(långtidsprojekt)
Citera
Ulrich

Här sen Jul 2007

Trådstartare
Jahapp, vid 17 snåret kommer de närmast sörjande börja bygga montern, tyvärr har vi fått återbud på en av bilarna.
S1 replikan kommer inte loss till mässan........ som plåster på såren får vi "leva" med......

orginal bilen no 3 av 20! Det blir alltså äkta vara istället, det är vi hemskt ledsna för... thumbs up thumbs up

Här sen Apr 2004

Rullar dit själv i eftermiddag, men det blir inte klubbmonter utan racehörnan av Generalagentsmontern.

Det var lite halkigt på frosten i morse

Ulrich

Här sen Jul 2007

Trådstartare
Re:

Niklas Falk skrev:
Rullar dit själv i eftermiddag, men det blir inte klubbmonter utan racehörnan av Generalagentsmontern.

Blir du där under hela mässan? Vore ju intressant att fortsätta Roadsport snacket via hade pm ledes..

Här sen Apr 2004

Re:

UR_TT skrev:
Niklas Falk skrev:

Blir du där under hela mässan? Vore ju intressant att fortsätta Roadsport snacket via hade pm ledes..
På torsdag em står jag på Falkenberg. Men dagtid fre-lör-sön så finns jag nog där. Onsdagen hade jag tänkt att jobba lite (ungefär lika lite som vanligt).

Andreas T
Halmstad
Här sen Sep 2005

Då kommer vi ses endel då falk

Ska förhoppningsvis köra ner lotusen imorgon till mässan thumbs up

Lotus Europa S1-68
Mini Jem Mk2-68
Piper GTT-68/70
MGB GT Sebring-70
Van Diemen RF80-80
Mini Midas MK3-88
Citera
Ulrich

Här sen Jul 2007

Trådstartare
Falks bil var vi och ögna på idag, underbart att se en bil med lite "battle scars" mitt i bland alla nypolerade ny bilar. Du får förklara den extra "bubblan" på buren för oss! Vadslagningen går mellan jädrans lång alt stor hjälm.. Får nog tillstå att mazda är den enda nybils montern som kändes halvägs kul med lite uppblandning med rejs bilar i mixen.

TPC gänget kommer vi kunna kasta småsten på hela veckan då de håller till ca fem meter ifrån oss, visst vår monter är mycke finare men kul med sväng bröder i närhet!

PS. 2*fribiljetter till mässan finnes mot högupplösta bilder på ACS monter, kommer användas i märkes magasin så ingen ersättning för användande av bilder i tryck. skicka pm DS.

Här sen Jul 2003

Re:

UR_TT skrev:

TPC gänget kommer vi kunna kasta småsten på hela veckan då de håller till ca fem meter ifrån oss, visst vår monter är mycke finare men kul med sväng bröder i närhet!

Ha ha du är skyldig mig en bira imorgon Ulrich Eran monter är kanske snyggare men vi har styggare bilar om inte så startar jag upp det svarta monstret så tar du S1án så gör vi upp på vägen thumbs up

--VVTS--
Citera
Niklas Falk
Fixhult
Här sen Apr 2004

Re:

Maciek Matwiejczuk skrev:
UR_TT skrev:
Ha ha du är skyldig mig en bira imorgon Ulrich Eran monter är kanske snyggare men vi har styggare bilar om inte så startar jag upp det svarta monstret så tar du S1án så gör vi upp på vägen thumbs up
Jag kan ta med bogserlina imorgon så kan ni ta dragkamp mellan montrarna, blir nog ett poppis inslag

Maciek Matwiejczuk
Göteborg
Här sen Jul 2003

Re:

Niklas Falk skrev:
UR_TT skrev:
Jag kan ta med bogserlina imorgon så kan ni ta dragkamp mellan montrarna, blir nog ett poppis inslag

Ja vi ställer upp

--VVTS--
Citera
Ulrich

Här sen Jul 2007

Trådstartare
Re:

Niklas Falk skrev:
UR_TT skrev:

Ja vi ställer upp

Då vinner ni på Wo, ägaren till S1an ville inte ens lyfta på huven idag....

Men birra har vi till er båda imorgon bara komma förbi!

Här sen Apr 2004

Re:

Ja vi ställer upp
Jag tänkte mellan bilarna först, men mellan klubbarna (gubbs vs gubbs) vore ju ännu roligare (och kanske mer genomförbart inne på mässan).

Ulrich

Här sen Jul 2007

Trådstartare
Re:

Niklas Falk skrev:
Ja vi ställer upp
Jag tänkte mellan bilarna först, men mellan klubbarna (gubbs vs gubbs) vore ju ännu roligare (och kanske mer genomförbart inne på mässan).

Både Maciek och jag kvalar ju in som "ankare" iaf...

Här sen Jul 2003

Re:

UR_TT skrev:
Niklas Falk skrev:
Ja vi ställer upp

Både Maciek och jag kvalar ju in som "ankare" iaf...

Ja det är ju sant

--VVTS--
Citera
Maciek Matwiejczuk
Göteborg
Här sen Jul 2003

och idag så fortsätter dragkampen thumbs up

--VVTS--
Citera
Inför träffar
3005 besök totalt