| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Mantorp den 1Maj. Får man delta?
|
<< 1, 2 3593 besök totalt |
|
Re:
BMWSC bjuder väl in gamla medlemmar som bytt till annat bilmärke? om man aldrig varit medlem så misstänker jag att man inte får vara med och köra. Min Evo har av förra ägaren körts på många BMWSC-banträffar. _________________ Fredrik Nyström EVO VI TME -00 C220 d kombi -16 |
||||||||||||||||
|
Re:
Vem har godkänt detta? Jag skulle vilja påstå att detta inte stämmer...
_________________ Per-Anders Gustafsson |
||||||||||||||||
|
Re:
Ankan. Och hon borde ju veta.
http://www.peugeot-sport-club.com/fo _________________ Anders Eriksson Nu med fröken senap. Renå Twingo -96. Aka Mlle Dijon. |
||||||||||||||||
|
Re:
Ja, det borde hon. Men detta är inget som är bestämt gemensamt inom samarbetet?! Ska ta upp detta med henne...
||||||||||||||||
|
Re:
Det har kanske inte tagits upp utan varit underförstått? Problemet har ju först uppstått på senare tid när jag dök upp kanske? Men för att klarlägga så kan jag inte vara med på Mantorp ändå så för min del så är det inget problem. Däremot hade jag tänkt att delta på Sturup. _________________ Anders Eriksson Nu med fröken senap. Renå Twingo -96. Aka Mlle Dijon. |
||||||||||||||||
|
Re:
Vilka bilar som är tillåtna har diskuterats och beslutats under ett tidigare planeringsmöte. Men, men... Jag skall ta upp detta med PSC styrelse.
||||||||||||||||
|
Re:
Finemang! Hade det på känn att Ford-människor var vettiga individer. Fast med kanske ett visst behov av att få bättre bilsmak. Eller det kanske mest gäller mig??
_________________ Anders Eriksson Nu med fröken senap. Renå Twingo -96. Aka Mlle Dijon. |
||||||||||||||||
|
PA- den diskussionen var uppe förra året (bland annat), där vi meddelade att citroener av PSA-karaktär är fullvärdiga medlemmar i våran klubb.
Så har det varit sen vi blev en förening 2003. Vi kan ta vidare diskussion om detta på ett annat forum/kontakt alternativ. Hälsningar Angelika - ordförande Peugeot Sport Club _________________ Angelika Almstedt - kör svensson-bil och bakar cupcakes nu förtiden. |
||||||||||||||||
|
Re:
Ja tack, låt oss hålla denna diskussion inom samarbetsforumet då den inte hör hemma här... /Per-Anders. _________________ Per-Anders Gustafsson |
||||||||||||||||
|
Så nu kan Naqref vara lugn alltså. O jag kan vara glad att få se vad en "Activa" klarar av på bana!
http://www.teknikensvarld.se/algtest |
||||||||||||||||
|
Mmmm, man förstår ju varför vissa är tveksamma till att släppa in oss.
Men som sagt det blir inte Mantorp för egen del utan jag siktar på Sturup. _________________ Anders Eriksson Nu med fröken senap. Renå Twingo -96. Aka Mlle Dijon. |
||||||||||||||||
|
Re:
Mycket imponerande
_________________ Jacob oesterlindh |
||||||||||||||||
|
Aj vad tråkigt att man inte fick komma förbi
Skriv gärna om ni ändrar er. Kanske behöver mer folk på banan osv, så kommer jag. Jag är ganska erfaren att köra och såg att ni söker folk åt nybörjarna så jag kan gärna åka några varv med dom om jag sedan får ta ut min egen kärra
_________________ 200SX |
||||||||||||||||
|
Deffe:
- Årets fyra banträffar kommer att vara fullbelagda, så det kommer tyvärr inte finnas något utrymme för några gästspel. Bara som en liten notis så tillfrågade jag NOGS styrelse redan i slutet av november om det fanns intresse i att deltaga i samarbetet igen och fick då beskedet att de vill köra 2010 i eget regi... /Per-Anders. _________________ Per-Anders Gustafsson |
||||||||||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Mantorp den 1Maj. Får man delta?
|
<< 1, 2 3593 besök totalt |