Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
1212 besök totalt |
FIA GT3 på Silverstone i helgen på TV?
Jag läste i Motala tidning i dag att Edward Sandström skulle köra Schubert Motorsports BMW Z4 i FIA GT3 mästerskapet på Silverstone i helgen tillsammans med Patrik Söderlund. Är det någon som vet om den tävlingen sänds på någon TV-kanal, som vi kan se här i Sverige. _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||
Motors TV sänder live.
Lördag: 15.00 Live, race 1. Söndag: 13.00 Live, race 2. (innan racet går repris av lördagens race) (missar man dessa tidpunkter så körs live-sändningen i repris vid några tillfällen) Ser fram emot premiären! ![]() _________________ Linus Pettersson Svenska Wankelregistret |
||
Re:
Comhem har gjort en kundundersökning, tydligen var inte Motors TV tillräckligt populär och försvinner från deras Large-paket from måndag. Nu får man betala 29:-, eller om det var 39:-, per månad om man vill ha den i fortsättningen. Jag hade missat den "nyheten" och såg det först häromdagen, annars hade jag nog blivit snopen på måndag. _________________ Mvh /Marcus I garaget: Påffe 944 & Martini Seven |
||
Re: FIA GT3 på Silverstone i helgen på TV?
Hade själv helt missat detta men Patrick skrev på Facebook tidigare ikväll att han skulle till Brno för FIA GT3. Verkar som att man kan se det live på hemsidan? http://gt3europe.com/liveGT3.php Både Edward och Patrick har ju rejält med körtid i kroppen nu efter 24h på ringen. _________________ Martin Öberg ![]() |
||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
1212 besök totalt |