| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Vagnboks bes i Kågeröd?
|
<< 1, 2 6855 besök totalt |
|
Jag kommer gärna och ser om Sigge tror på mitt bygge,
äter korv och tar idéer ifrån andra bilar...
Kan vara kul att se vilka fler galningar det finns, och lennart hälsar man gärna på igen. Anmälan här: Patrik Martin Per ola Johan S Mats Kinnby Johan R Tobias B Johan C Magnus N Emil _________________ Emil Birgersson --Devantini Motorsport-- BMW M3 3.2 EVO -97 Cup/Specialklassen # ? Premiär 2010 www.devantini.com |
||||
|
Ett litet tips från coachen i all välmening.................. (gäller mest klass Standard bilar)
För att få en smidig vagnboks besiktning så bör man ha på sig ishockey laget Malmö redhawks match tröja + dekaler på bilen med text typ Rögle är kass, Sämsta skånska laget är Rögle, kan man desutom vissla Malmö redhawks hejar ramsa och sedan allmänt snacka mycket skit om Rögle. Varför undrar ni? Jo vagnboks besiktigaren är en hängiven Malmö redhawks fantast och hela besiktningen löper mycket smidigt. I vanliga fall brukar jag debitera värdefulla tips men för att stjälpa, felåt hjälpa(skall det vara) ny till kommna så är det helt gratis som någon sa i en Clintan film " I use to kill for money, but your my frind so I kill you for nothing" Eder Ödmjuke P-o Mattsson _________________ Per-ola Mattsson |
||||
|
En äkta Malmö Redhawks matchtröja utlånas.
Givetvis med nummer 040 på ryggen
//Måns (Just nu en 08, och sittandes i karantän) Undertecknad friskriver sig från allt ansvar om det utdöms matchstraff. _________________ BMW MC-klubben |
||||
|
tänk bara på att en smidig vagnboksbesiktning kan straffa sig när ni kommer till mig på tävling.
_________________ Björn Andersson Reg. Bes.för Vagnbok RA RC Drifting Vagnbok utf. Folkrace Chefstekniker BMWSC F.D. SerieTekniker ERC F.D vagnboksutfärdare AR Cupen |
||||
|
Re:
P-o,
Vad skulle klubben gjort utan dig
Inför förra säsongen så tipsade du om en helt unik fjäder setup -och däcktryckskombination som jag anammade till 100% och se hur det gick! Nu vet jag iofs inte vad det där "redhawks" är, låter som en ölsort från Canada, men oavsett så undrar jag om du kan fixa en sådan tröja till mig? -Ta en XXL i så fall
Eftersom Lennart bad mig fixa korvarna så kanske vi kan byta en tröja mot de 16 korvar du brukar käka? Till alla andra som kommer: P-o kommer hålla ett seminarie med start kl: 12.00 denna dag, alla som skall åka klass standard 2010 är välkomna att lyssna på ovärdeliga tips & trix hur man får sin cup bil optimerad utan extra kostnad. //En som gärna vill ha fler tips för att gå från till
kasta inte sten i glashus nu Björn, vem var det som "glömde" en katalysator på en röd 318is
_________________ Patrik Skoog |
||||
|
Hej Björn!
Detta får bara du läsa ingen annan....... De cupförare i Standard som följer mina råd vid vagnboks besiktningen KOMMER inte att ha någon bil att få besiktigad på tävlingen. Det är så att vagnboks besiktigaren är en hängiven RÖGLE fantast och kommer det någon i redhawks tröja, så besiktigar han nog inte den bilen eller alternativt spanska flaggan i rutan. Jag försöker att minimera antalet Standard bilar för att kanske kunna nå någon framskjuten placering i år. Själv kommer jag i RÖGLES match tröja + skall försöka få med Kenny Jönsson till besiktningen. Men vi håller detta till oss själva Björn, som du vet i krig & racing är allt tillåtet........ Mvh P-o Mattsson _________________ Per-ola Mattsson |
||||
|
Själv tillhör jag inte någon fantast av så kallade lag sporter utan tycker att ge dom var sin puck i stället. Håller enbart på Hv 71 med den förhoppningen att dom slår Djurgården för det är svärmors favolag.
_________________ Björn Andersson Reg. Bes.för Vagnbok RA RC Drifting Vagnbok utf. Folkrace Chefstekniker BMWSC F.D. SerieTekniker ERC F.D vagnboksutfärdare AR Cupen |
||||
|
kasta inte sten i glashus nu Björn, vem var det som "glömde" en katalysator på en röd 318is
Problemet var att när jag regade den så satt det en kat där för jag låg och kröp under bilen på vederbörandes garage infart men vad som hänt sedan det är en annan sak. Sedan kanske det är för att jag oxå är korvsugen
||||
|
Jag slutar jobba 04:00 i natt, sen är det raka vägen ut till garaget för att svetsa det sista....eller ja ..det mesta på katalysatorinstallationen, det hade inte vart så lite mysigt med en trailer... i fall i fall
det ska bli intressant att se hur det ser ut på andra E21:or, för jag har en känsla av att detta blir en originell installation
_________________ Magnus Nielsen https://www.youtube.com/channel/UCkhdzs2XZ5BGZ_dXrRIMNLQ/videos?view=0&sort=dd&flow=list&live_view=500 |
||||
|
Allting färdigt och full av självgodhet kl 06:45 spänner jag det sista på bultarna mellan grenrör och avgasrör.....PING!!!
Hej hopp!! _________________ Magnus Nielsen https://www.youtube.com/channel/UCkhdzs2XZ5BGZ_dXrRIMNLQ/videos?view=0&sort=dd&flow=list&live_view=500 |
||||
Skit att höra, hoppas du hinner ordna det. Var håller du till i Malmö förresten? Skoogarna verkar ångra sitt teamfärgval inför 2010, vitt är ju anonymt...
_________________ Tobias Biörs BMW E36 323i -92 BMW Cup #79: SÅLD!! |
||||
|
Re:
Nej vi bara inspekterar Randaus extrema 2l maskin. Eftersom det tog 3-4 år innan den hittade rätt så var det extra kul att se och höra den "live". _________________ Patrik Skoog |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Vagnboks bes i Kågeröd?
|
<< 1, 2 6855 besök totalt |