| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
R8 V10 GT
|
2588 besök totalt |
|
Det följer en vältrampad stig:
1. Lansera en produkt som de verkliga köparna kan leva med 2. Lansera en nishprodukt som tilltalar tekniknördar och purister, främsta funktionen är att boosta varumärket och sälja fler av kategori 1 (vars köpare nu köper in sig i en extremare "familj") Men lägre vikt och mindre bjäfs kan väl aldrig bli fel (om det inte skapar monotont bruuuuuuummmm i de farter man vill hålla på vägen ner till Ringen)?
|
||
|
Nu blommar falukorven!
Herr Sjöström börjar gilla Audi!?!!
Den här bilen är inget annat än en våt dröm och faktiskt Ulrich.... Jag har hört rykten om en ännu värre (bakhjulsdriven?) "pjäs".
_________________ Björn Risberg a.k.a. "TTerrier" Audi ClubSport Audi TT ClubSport-00 (Banåkarbil) Audi A4 TDI-11 (Snikåkarbil) Audi A6 2,0 TFSI Avant-08 (Barnåkarbil) |
||
|
Re: Nu blommar falukorven!
Åja så illa är det inte men den ser ju inte otrevlig ut precis och mer effekt och mindre vikt är ju som oftast rätt tänk.
Re: Nu blommar falukorven!
Nej vad synd...inte bakhjulsdrift. Snälla Audi håll er till det ni kan bäst och BMW inte vet ett skit om...fortsätt med 4 wd även om det väger litegrann. Jag blev lite kluven när jag hade byggt upp ett sånt habegär vad gäller R8 cabben för jag tyckte den var så grymt snygg och så kommer dom med en GT...damned you.
_________________ Stefan Alm |
||
|
fiiiint
r8 gt blir säkert fin som 4 krafs och säkert ännu bättre som 2 krafs. personligen skiter jag i den och siktar in mig på en retro quattro istället. coupe , 5cyl motor 2,5l turbo, 4*4, 1070kg, 500hk vad mer kan man begära???????? mvh dennis _________________ Dennis Hansson Lärare fordonsprogrammet Ängelholm Förare/mek Guldgossarna Racing |
||
|
Re: fiiiint
Man kan inte begära mer än en lottorad som slår in.....
_________________ Björn Risberg a.k.a. "TTerrier" Audi ClubSport Audi TT ClubSport-00 (Banåkarbil) Audi A4 TDI-11 (Snikåkarbil) Audi A6 2,0 TFSI Avant-08 (Barnåkarbil) |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
R8 V10 GT
|
2588 besök totalt |