Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Grejor för M50 i E30 + bil.
794 besök totalt
aelget
Tranås
Här sen Apr 2010
Inlägg: 103


Trådstartare
S: Grejor för M50 i E30 + bil.

Hejsan!

Har lessnat redan jag hunnit börja bygga så därför säljer jag bilen och allt jag samlat på mig.

Bilen är en BMW E30 320i -87a Ny Bes & Ny skattad, Ska dit med lite ekonomi plåt bak, när det är gjort är den 98% rostfri.

# Servad med olja & stift för knappt 80 mil sedan.
# Nytt hjullager höger fram.
# Ny styrled Höger fram.
# Nya spindlar ( Inre & yttre ) Höger fram.
# P-flex bussningar i diffen, främre bärarmar.
# sänkt 60/60.
# Vita 17" fälgar med bra sommar däck, finns vinter däck också där 2st däck bör bytas.

Grejorna jag har liggande är följande:

# M50B25 Icke vanos från E34a, Komplett med grenrör, kabel piska & LMM.
# ZF diesel låda med spak ställ.
# 328 Kardan
# Bakvagnsbrygga, bärarmar och ok från 325:an. ( Skivkonvertering. )
# Turbo, har för mig det var en Holset HX40. ( Bilder finnes. )
# 1st ekonomi plåt, hela bakänden vid lysena.
# 1st ekonomi plåt, bakom vänster bakhjul.
# 1st skum öppen diff, med 6 bultar till kardan, vet inte vad den kommer ifrån.


Tror det var allt, säljes helst komplett för 26k med bilen och alla grejorna.

Annars är det bud som gäller men som sagt säljer helst allt i ett stycke eller bytes mot någon rolig Turbo bil, inget framhjuls krafs...

Bilder får ni om ni PMar eran mejl adress till mig.

Mvh
Jonas R.
Tranås/Småland.

_________________
Jonas Rithell
Citera
aelget
Tranås
Här sen Apr 2010
Inlägg: 103


Trådstartare
Öpp !

_________________
Jonas Rithell
Citera
aelget
Tranås
Här sen Apr 2010
Inlägg: 103


Trådstartare
*lyft*

_________________
Jonas Rithell
Citera
SÄLJES
S: Grejor för M50 i E30 + bil.
794 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande