| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Stort tack till Audiklubben!
|
1932 besök totalt |
|
Tack för att ni hjälpte mig att komma hem idag efter bilen rasade! MYCKET uppskattat! _________________ Peter Sundström Nissan Skyline KGC10, Datsun 280Z, MGB GTS V8, Giulia QV 313 varv på Nordschleife |
|
Shit Måns, vad gör du uppe kl 6:46 på en söndag?
Pilsner bjuds det gärna på, dock inte på gelleråsen, jag ska inte dit. Men någon av de andra kommande träffarna kanske, säg bara till! Hoppas det löser sig med din bil Ulrich på ett smidigt sätt. Inte roligt när det strular _________________ Peter Sundström Nissan Skyline KGC10, Datsun 280Z, MGB GTS V8, Giulia QV 313 varv på Nordschleife |
|
Själv klart så hjälper man ju en ban vän i nöd
.. Man vet ju aldrig när man själv står där med bekymmer..
_________________ AUDI CLUBSPORT Nicklas.I Audi s2 "clubsport" Vorsprung durch technik Tack till: cp-service,Ace competition,Marmander solutions, |
|
Tack för att jag fick åka med Niklas, trevligt var det också. Roligare att sitta och tjöta än att köra själv
Men planerna har ändrats, det verkar som att Gelleråsen blir av i alla fall. Ifall ni är uppe kvällen innan så hade det varit trevligt att sluta upp och få bjuda tillbaka lite! _________________ Peter Sundström Nissan Skyline KGC10, Datsun 280Z, MGB GTS V8, Giulia QV 313 varv på Nordschleife |
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
1932 besök totalt |