Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
2323 besök totalt |
racingmates webb sida
vi är många som undrar varför man inget hör från varken rolle eller någon annan, vebbsidan skulle vara uppe inom 1-2 dagar sen har man inget hört och det är rejs imorgon, vi undrar om det blir rejs och vilka som är anmälda eller ej vet att rolle sa en gång att vi kunde höra av oss på denna sida. _________________ nils-erik andersson |
||
Skickade ett mail till Rolle för någon dag sedan och fick svaret att det är problem med DNSer tydligen. Det skulle snart vara fixat (för två dagar sen) enligt webbhotellets support, men det verkar ju inte så. Undrar mest hur det kommer att bli med SRMTCC ikväll. Är ju sugen på att rejsa!
![]() |
||
Enligt Mikolin så är det tydligen så att han håller på att byta företag som
styr adressen racingmates.se till rätt ställe. och samarbetet mellan dessa 2 bolag verkar inte funka. om jag nu förstått det hela rätt. vad gäller rejsen så har ju infot gått ut via mail, så de ska köras som planerat hoppas jag. Jag har varit upptagen med annat i helgen, och kan ju inte heller göra så mycket åt forumet just nu ![]() _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||
Re:
|
||
_________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||
Angående webhotell finns det bara ett som gäller för min del, Manufrog Webbhotell, billigt, många funktioner att dra igång direkt i kontrollpanelen istället för att installera manuellt och toksuverän support, max 20 minuters väntetid på svar, annat än typ one.com som ett par polare har som jag sköter sidorna åt, brukar ta 2 dagar innan man fått svar
![]() |
||
nu verkar det fungera i alla fall
![]() fast NiMa, din rejsserver verkar inte vilja samarbeta? _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
2323 besök totalt |