Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3 >> 1 besök senaste veckan (4395 totalt) |
Äsch, jag sitter kvar här och leker med gitarren istället. Ni sågade ju förra programmet...
![]() /Mangan, inte alls meningen att missa det... Igen... ![]() _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||
Enda bra jag kan säga om programmet är att deras fotograf är helt underbar.. vilken bra kamera det är i biltesterna!.. början på koenigsegget när kameran gick frma o tillbaka, o visade hur molnen speglade sig i lacken.. ah.. porr..
synd att inte resten av programmet håller lika hög klass =) kul att se kändisarna köra bil på banan iofs.. Och de slår Jeremy inte helt oväntat ![]() _________________ -- Audi A4 TSquattro |
||||
Har visst det programmet med koeningsegg på datorn. Håller med om fotografens talang, Riktigt snyggt.
Sen är ju koeningsegget än jäkla fin bil också. Tänk om man ändå fick möjligheten att rensa ur en sån på bana. ![]() |
||||
Vilken racerbil det verkar vara.... understyrde ju hejdlöst! och det i det så kallade performanceläget... man skulle ju kanna tro att det är min saab som hasade runt där... _________________ /Daniel Kihlgren VW 1200 -65 Punto GT -96 |
||||
I går var det lite mer flyt i programmet och jag satt också o garvade flera gånger. JC pikades ju oxå av kollegerna för sitt eviga snurrande i gummirök!
![]() "The Stig", refererar det till nån sorts urtidsmänniska? Såg en glimt av ett brittiskt barnprogram där det bodde en "Stigo****...nånting" i ett stenbrott. Han kallades för "Stig". _________________ Per Hansson https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/ (har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass) |
||||
Jag satt och funderade på om det var ett ihopklippt avsnitt. Möjligen kan jag ha sovit, men jag har för mig Hammond stod och lutade sig mot en sportquattro i studion, men den såg jag aldrig köras (mer än under eftertexten). Dessutom var väl tittarundersökningen från -02 och en del annat bör ha varit från -03. Signumen fanns väl inte förrän i våras? Jag hade aldrig sett en innan jag fick ut en som hyrbil i juni. Tyvärr provade jag inte att köra från baksätet.
![]() _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||
Jag missade dom första 40minuterna, men dom sista 20 var väldigt underhållande ![]() Det är lite mer lättsmält när man inte förväntar sig ett hardcore bilprogram utan tar det för vad det är ![]() |
||||
Jag som trodde det var ett begrepp typ "RallyKalle"... ![]() Har de inte en inlånad okänd rejsing-chaufför emellanåt? Kan han/hon/den/det vara "the Stig"?? /Mangan, helt lost men gillade selleri-utsvävningen ![]() _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3 >> 1 besök senaste veckan (4395 totalt) |