| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Verkstaden på Mantorp
|
3 besök senaste veckan (1427 totalt) |
|
Verkstaden på Mantorp
Efter lite haveri i helgen var jag tvungen att lämna av lite däck och verktyg på verkstaden som ligger inne på Mantorp Park-området. De var grymt snälla och hjälpte en gatförare i nöd! Är det någon som vet vad verkstaden heter alt har ett telefonnummer dit? Google har tyvärr inte hjälpt mig så mycket. _________________ Peter Sundström Nissan Skyline KGC10, Datsun 280Z, MGB GTS V8, Giulia QV 313 varv på Nordschleife |
||
|
Du kan prova att få tag på Skullman.
http://www.motorevents.com/motoreven _________________ BMW MC-klubben |
||
|
Re:
Löste det sig? om inte så har jag numret till Björn "nalle" Johansson som jobbar där. Slå mig en signal så löser jag det åt dig annars, Vill inte skriva ut hans nummer här. Mitt nummer. 0704 32 37 70 Pelle// _________________ Pär Hallenfors B230 FT TURBOnetics T61 BMW M3 Låda Volvo 1031 Axel V70 R Bromsar Sellholmsfjädrar Bilstein dämpare |
||
|
Allt gick fint! Var där för några timmar sedan och hämtade hjulen. Följde Måns tips och ringde Skullman.
Tack ändå för omtanken _________________ Peter Sundström Nissan Skyline KGC10, Datsun 280Z, MGB GTS V8, Giulia QV 313 varv på Nordschleife |
||
|
Re:
Jasså, där ser man, det var ett tag sedan jag var i kontakt med honm. Hoppas allt är väl med honom! MVH PELLE// _________________ Pär Hallenfors B230 FT TURBOnetics T61 BMW M3 Låda Volvo 1031 Axel V70 R Bromsar Sellholmsfjädrar Bilstein dämpare |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Verkstaden på Mantorp
|
3 besök senaste veckan (1427 totalt) |