Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1541 besök totalt |
Caterham-Race på onsdag 12/5 från kl 20.00
Hej! Vi gör ett nytt försök att rejsa Caterham CSR260 på onsdag och så får vi hoppas att min bredbandsleverantör levererar... Första kval börjar kl 20.00 men det är fritt fram att ansluta och kvala på varje ny bana. OBS! Läs igenom reglerna så slipper vi sura miner på banan. Vi kör Qualify 20min och 2st Race á 5 varv på varje bana. Spel: GTR Evolution/STCC The Game Bilar: Caterham CSR260 Banor: (full size på alla banor) - Estoril, Portugal - oschersleben, Germany - Magny-Cours, France Svårighetsgrad: Pro Servernamn: REJSASTCC Lösenord: rejsa REGLER PÅ BANAN Gyllene regeln: Var schyssta mot era rejskompisar! Råkar ni putta av någon. Vänta tills personen kommer iväg igen!!! Ta det lugnt i starten. Kör bara om i första kurvan om det verkligen finns plats! Här blir det oftast kaos med massor av avåkningar. Vi kommer att köra olika snabbt och vara olika duktiga. Var beredd på att den framför kan bromsa mycket tidigare än du själv brukar göra. Det är nästan alltid den bakomvarandes fel om det smäller i denna situation! Välkomna ![]() _________________ Andreas Lydig Lotus Elise S2 -01 SÅLD! Westfield Seven 2.0T -03 SÅLD! BMW 323Ti -00 SÅLD! |
Har tyvärr problem med att STEAM inte går att starta + att mitt bredband bråkar = ingen server
![]() Testar lite senare ikväll igen. Mvh Andreas _________________ Andreas Lydig Lotus Elise S2 -01 SÅLD! Westfield Seven 2.0T -03 SÅLD! BMW 323Ti -00 SÅLD! |
om jag varit inne i ett "rum" i Lobbyn och spelat och jag går ut därifrån för att gå in i nästa så går inte det.
Det kan ta en jäkla tid innan jag kommer in på något igen. Någon som har en lösning? |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1541 besök totalt |