| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
BMWSC Regalia
|
1 besök senaste veckan (2866 totalt) |
|
BMWSC Regalia
Nu finns det ny regalia med nya logan som är godkänd av BMW Tyskland. Bättre bilder kommer finnas på hemsidan. Men vi har två modeller, en tjock tröja med dragkedja logan på bröstet och BMW Sport Club på ryggen. Den tunna tröjan är långärmad helt i bomull, logan på bröstet och BMW Sport Club på ryggen. På denna tröja finns även 100% BMW på vänstra ärmen för att synas tydligt med händerna på ratten . Vad som inte syns på bilderna är att texten på ryggen och ärmen är i silver med en vit ram runt, ser faktiskt riktigt bra ut . Tröjorna finns i storlekar s-xxxl. Beställ genom att skicka ett mail till undertecknad så tar jag med beställningen till nästkommande träff. Kontant betalning!
Priser: Tjock tröja med dragkedja 350:-. Tunn långärmad tröja 150:-.
Mvh olof _________________ olof Johansson |
||
|
Tar du med dig ett par ex till Gelleråsen så kan du säkert lura av mig några hundralappar
Det kanske går att trycka 100% MINI på högerarmen, eller det lite tuffare 1% som är populärt på skinnvästar...
_________________ BMW MC-klubben |
||
|
Ser ju bra ut
Det finns ingen T-shirt för oss som blir varma på sommaren? Jag skulle köpt en förra året, men då var dom slut....
_________________ Rikard Martinsson Äger följande: BMW M235 -14 BMW 330 -06 Banbil/bruksbil *BMW 1602-71 2,2L motor(långtidsprojekt) |
||
|
Re:
Tyvärr finns det inga kortärmade T-shirts denna gång. Men de långärmade t-shirtarna är anpassade för att kunna ha när du kör på banan, och det går bra att kavla upp ärmarna när man inte sitter i bilen .
_________________ olof Johansson |
||
|
För beställning av regalia maila mig på johansson.olof@telia.com, för leverans till Gelleråsen i oktober. Ett måste i varje garderob
_________________ olof Johansson |
||
|
Är det bara jag som upplever lite taskig kvalitet på den långärmare t-shirten?
Nere på vänsterärmen vid det broderade märket är tyget redan trasigt, och gick sönder där redan efter en dags användning. Köpte den på Knutan nu iår så den är inte vidare utsliten i övrigt. Känns som broderingen har huggit av trådarna i tyget eller nåt. _________________ Peter Sternersson |
||
|
Re:
Ska kolla om det är så på övriga, återkommer! _________________ olof Johansson |
||
|
Jag vill passa på att påminna om att våra snygga tröjor även går att använda på vintern
, så jag vänder mig till er som sitter hemma och är besvikna för att ni inte hann köpa någon i år. DET ÄR INTE FÖR SENT
Posten har körning hela året Maila storlek och antal till mig. thim@netatonce.net _________________ /Thim Tollin #518 BMW SC, BMW Cup representant Pit crew Team Kinnby Motorsport BMW 520-3,5 -87 Hyundai i30 Sport -09 Volvo Amazon -70 |
||
|
Re:
Eller mig _________________ olof Johansson |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
BMWSC Regalia
|
1 besök senaste veckan (2866 totalt) |