| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Gelleråsen 13 Juni 2010
|
<< 1, 2 1 besök senaste veckan (5906 totalt) |
|
Jag upprepar:
De som är intresserad av att hjälpa till som arrangörer, vilket innefattar hjälpa till med incheckning & besiktning samt i lineup får gärna PM:a mig. 63 anmälda! _________________ Lars-Åke Waldemarsson BMW SC #180 BMW CS #05432 Bil: BMW 318is 1990 Däck: 195/55R15 Direzza 02G Soft Belägg fram & bak: PFC 06 |
||||
|
vilket datum är det som gäller?
så här skriver Patrik Skoog:
den 13 Juni är dessutom en söndag'
_________________ Mvh Kristofer Larsson ex-BMW CS #7228 ex-BMW SC #770 |
||||
|
Re:
Det har varit förvirrande info ang Gelleråsen och för att undvika frågor och folk som tror annat så är det ALLTID hemsidan's info som gäller, så även i detta fall
_________________ Patrik Skoog |
||||
|
Re:
Det vill säga söndagen den 13/6 för alla som inte omedelbart vill surfa till www.bmwsc.com
Den som vill uppleva en rolig dag i god gemenskap lystrar till Lars-Åkes (XiOUS) uppmaning ovan och anmäler er som arrangörer!
Som tack för och pga av att man binder upp sin tid under träffen med att arbeta för alla kamraterna i klubben får man köra före i kön under hela dagen! _________________ Mvh/Micke Regnell
|
||||
|
Re:
Du är med
71 anmälda! Snart stänger vi anmälan. _________________ Lars-Åke Waldemarsson BMW SC #180 BMW CS #05432 Bil: BMW 318is 1990 Däck: 195/55R15 Direzza 02G Soft Belägg fram & bak: PFC 06 |
||||
|
Anmälan är nu stängd (det tar ungefär en 30min från nu innan det visas på hemsidan)!
_________________ Lars-Åke Waldemarsson BMW SC #180 BMW CS #05432 Bil: BMW 318is 1990 Däck: 195/55R15 Direzza 02G Soft Belägg fram & bak: PFC 06 |
||||
|
Kom jag med?
Har varit borta hela helgen och kom precis hem. Anmälde mig ca kl. 20.00 och har fått bekräftelse via mail!? Är jag med då?? I annat fall vill jag upp på reservlistan illa kvickt.
_________________ Björn Risberg a.k.a. "TTerrier" Audi ClubSport Audi TT ClubSport-00 (Banåkarbil) Audi A4 TDI-11 (Snikåkarbil) Audi A6 2,0 TFSI Avant-08 (Barnåkarbil) |
||||
|
Re: Kom jag med?
Japp du kom med
_________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 |
||||
|
Pust!
Thank you guys! Jag skall aldrig mer vara borta en hel helg utan att ta med laptopen.
_________________ Björn Risberg a.k.a. "TTerrier" Audi ClubSport Audi TT ClubSport-00 (Banåkarbil) Audi A4 TDI-11 (Snikåkarbil) Audi A6 2,0 TFSI Avant-08 (Barnåkarbil) |
||||
|
Får tacka för en mycket trevlig träff igår!
Någon som har några bilder?? Lägger upp video så fort jag får lite tid över =) Mvh Viktor Örtegren Schmiedmann Sverige _________________ Viktor Örtegren Schmiedmann Sverige Viktor@schmiedmann.se Projekttråd BMW M4: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=101137 |
||||
|
_________________ BMW MC-klubben |
||||
|
_________________ Viktor Örtegren Schmiedmann Sverige Viktor@schmiedmann.se Projekttråd BMW M4: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=101137 |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Gelleråsen 13 Juni 2010
|
<< 1, 2 1 besök senaste veckan (5906 totalt) |