| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
BMW Cup Anmälan till Gelleråsen 13 Juni
|
1, 2 >> 4879 besök totalt |
|
Bmw Cup Anmälan till Gelleråsen 13 Juni
Nu är anmälan till Bmw Cup på Gelleråsen den 13 juni öppnad. Här anmäler du dig på hemsidan. http://www.bmwsc.com/website1/1.0.1. _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 |
||||||
|
Re: Bmw Cup Anmälan till Gelleråsen 13 Juni
Är det för att få ut så mycket av dagen som möjligt som tidsträningen är nerkortad 20min, var ju samma uppläg i båda PM:na Är ju vettigt att dela Standard från de andra _________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||||||
|
Bra med uppdelat
_________________ Anton Gruffman Banbil: BMW e46 GTR & Camaro cup gen 5 Gatbil: Porsche 996 - Såld http://www.gruffmanracing.com |
||||||
|
Re:
Hej Anton! Eftersom tidschemat kan bli ännu thigtare om vi inte kan starta alla under samma heat, vågar vi inte sätta in Ringtaxi på schemat. Sen kan det bli så att vi kan köra ringtaxi sista halvtimmen, men detta kan vi inte svara på nu. Jag förstår att du inte vill bjuda in folk som sen inte får åka något. En möjlighet är att vi tar detta under lunchen, men då behöver vi folk som kan avlösa flaggvakterna när de ska äta. Så det är många OM. Är det fler Cupförare som vill köra ringtaxi på Gelleråsen? Sen har jag även i bakhuvudet att eftersom det inte blev någon ringtaxi att tala om på Mantorp, kan vi försöka ordna detta? _________________ olof Johansson |
||||||
|
Re:
okej okej... Hur många flaggvakter behövs det? Hur många är det som kör samtidigt? På Gelleråsen finns ju ljussignalerna istället för flaggvakter, går inte dessa att använda som på onsdagsträningarna? _________________ Anton Gruffman Banbil: BMW e46 GTR & Camaro cup gen 5 Gatbil: Porsche 996 - Såld http://www.gruffmanracing.com |
||||||
|
Re:
Du får gärna kolla möjligheterna för detta och vad som gäller. _________________ olof Johansson |
||||||
|
_________________ Anton Gruffman Banbil: BMW e46 GTR & Camaro cup gen 5 Gatbil: Porsche 996 - Såld http://www.gruffmanracing.com |
||||||
|
Anton & olof, jag tror att om man inte är fler än 10 bilar på banan så räcker det med huvudpostering.
om min bil överlever helgens Nurburgringresa så kan jag, om behov finns, skjutsa sponsorer på Gelleråsen. _________________ Mvh/Micke Regnell
|
||||||
|
Re:
Vi övergår från att tro till att veta, det stämmer det du säger. Då behöver vi någon ansvarig för detta? Någon .
_________________ olof Johansson |
||||||
|
Ringtaxi? Vilka Cupförare önskar detta? och vem tar hand om huvudposteringen och handhar prova på licensen till medpassageraren?
Jag vill ha namn på ansvarig person och vilka Cupbilar det gäller? Finner vi att inte intresset finns blir nästa tillfälle Ring Knutstorp. om intresse finns är det de sista 40min på dagen som gäller. _________________ olof Johansson |
||||||
|
Klipp o klistrat dagens schema från emailutskicket:
Kl. 0730-0855 Incheckning och besiktning för licensierade gatbilsförare Kl. 0830-0845 Förarmöte BMW Cup vid huvudposteringen (obligatoriskt) kl. 0900-0920 Förarmöte gatbilar (obligatoriskt) Kl. 0900-0920 BMW Cup tidsträning 20 min Standard Kl. 0920-0940 BMW Cup tidsträning 20 min mod/spec Kl. 0940-1030 Bankörning licensierade gatbilsförare (gruppindelning) kl. 1030-1050 BMW Cup tidsträning 20 min Standard Kl. 1050-1110 BMW Cup tidsträning 20 min mod/spec Kl. 1110-1200 Bankörning licensierade gatbilsförare (gruppindelning) Kl. 1200-1220 BMW Cup deltävling deltävling 3 Kl. 1230-1300 Lunch Kl. 1300-1430 Bankörning licensierade gatbilsförare (gruppindelning) kl. 1430-1450 BMW Cup deltävling 4 Kl. 1500-1600 Bankörning licensierade gatbilsförare (gruppindelning) open pit kl. 1530-1545 Prisutdelning Kl. 1600-1700 Mini Cup Kl. 1700-1800 Bankörning licensierade gatbilsförare open pit _________________ Magnus Thomé
|
||||||
|
Re:
Här var det tyst, då kör vi på Knutan _________________ olof Johansson |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
BMW Cup Anmälan till Gelleråsen 13 Juni
|
1, 2 >> 4879 besök totalt |