| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Dags att beställa nya Audi ClubSport tröjor
|
1, 2 >> 15477 besök totalt |
|
Sportfahrer, Audi ClubSport tröjor, äntligen har vi fått fram bra alternativ på klubbtröjor. Först en pike av märket Slazenger, 220 g pique knit of 100% polyester Cool Fit.
Pris för piketröja är 499,- (Alla bilder klickbara för förstoring) Sedan har vi även en Fleecetröja, även den från Slazenger, 280 g/m2, Anti pilling treated fleece of 100% polyester.
Pris för Fleecen är 599,- Bifogar mått tabell om du är osäker på din storlek.
observera att vi inte kommer att lagerhålla några tröjor så det är denna chans du har att beställa för 2010. Tröjorna kommer att finnas klara för leverans from den 22/4, m.a.o till motormässan i Göteborg. http://www.motorshow.se/ Kommer du inte att besöka oss under mässan så finns dina beställda tröjor med på våra träffar. Vill du inte vänta så länge så betalar du 100,- för frakt. Beställning Då vi är en liten förening så har vi inte de ekonomiska musklerna att ligga ute med pengarna för tröjorna så det är förskottsbetalning som gäller. Sätt in rätt belopp för de plagg samt ev. frakt du önskar på vårt pg 37 62 51-5, märk betalningen med namn samt "Tröjor". Vänligen gör två separata inbetalningar om du tex. betalar din medlemsavgift samtidigt, omöjligt för oss att hålla isär betalningarna annars. Själva beställningen på vad du vill ha mailar du till ulrich.richter@audiclubsport.se Ange Stl och antal och om du ev. vill ha tröjorna utskickade. Sista beställningsdag är den 21/3-2010! Visst behöver hela familjen en ny snygg tröja? ;-) Mvh Ulrich Richter Sekr. Audi ClubSport _________________
|
||
|
Re:
Jo så det nu, ögonen gick lite i kors efter allt skrivande i går kväll.
Re:
Du är mer än välkommen att beställa vad du önskar, vi vill ju inte att någon skall tro att du har hjärtat på annat ställe än hos Audi!
Se till att få den riktiga bilen klar nån gång nu vi vill se den live!!!!! Edit: sedan är du självklart välkommen som medlem också, vår lilla förening kan behöva allt stöd som finns! _________________
|
||
|
Grejjt, för över pengar nästa gång jag fixar nått på internetbanken.
sen skulle man kanske ta att bli medlem med.. inget ont i det ju Jag rejjsar i garaget ja, har eftermonterat invändig vindrutetorkare nu
_________________ A l e x l i n d a h l |
||
|
Uppdatering,
Fleecen vi valt ut har visat sig var "herrejösses" stor i storlekarna så kommer vi inte gå vidare med den. Vi har istället hittat en ersättare från Buxbom, 260gr microfleece även denna med genomgående dragkedja och fickor. Denna variant blir i helsvart istället och "svensk" i storlekarna. Och den riktiga uppsidan är att den går att få i tjejmodell också. OBS bilderna visar andra färger, men det är helsvart som gäller. Herr S-XXL
Dam S-XL
Nu har ni till på söndag på er att skicka in beställning och betalning!
PS. Om någon som redan beställt fleece baserat på den gamla modellen och mot förmodan inte tycker den nya är fin. Hör av er till mig så löser vi det. DS _________________
|
||
|
Lysande!
Nu kom jag ju inte med till Mantorp (i år heller!) så jag får bärga mig till, vad blir det?, Gelleråsen? //Hasse |
||
|
Då vi haft stor efterfrågan på något specfikt till våra damer/fruar/flickvänner i klubben så kommer nedan ett litet förslag. Blir en bomull/lycra blandning 95/5. ca pris 300,- i vit med svart rött tryck. Lista önskad stl och namn i tråden. Får vi beställning på minst 25 så kör vi igång produktion.
(hela detta inlägg skall tas med en stor nypa humor, men vill ni så kör vi )
Bilåkartröja
Nu är vi ju så himla snygga utanför bilen i både varmt och kallt väder. Jag skulle önska en bilåkartröja också. Alltså en bomullströja (utan krage) med lång ärm och loggor som på våra andra tröjor. Färger kan vara svart, röd och/eller vit.
Vad säger ni boy and girls? :attention _________________ Björn Risberg a.k.a. "TTerrier" Audi ClubSport Audi TT ClubSport-00 (Banåkarbil) Audi A4 TDI-11 (Snikåkarbil) Audi A6 2,0 TFSI Avant-08 (Barnåkarbil) |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
1, 2 >> 15477 besök totalt |