| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Några bra trådar som ska flyttas till "FAQ/spara"?
|
2 besök senaste veckan (822 totalt) |
|
Några bra trådar som ska flyttas till "FAQ/spara"
Söker tips från er alla på bra trådar som borde flyttas till "FAQ/spara"-forumet. Dvs informativa trådar som är läsvärda men som nu fortfarande ligger i någon annan forumdel är just "FAQ/spara, bra o läsa"-forumet. Stort tack för tips _________________ Magnus Thomé
|
|
En idé Magnus, varför inte en Rejsa wiki?
FAQ delen är användbar men svår att navigera och en del trådar kan vara lite buskiga. Kan falla väl ut, men risken finns att det stannar av, värt ett försök kanske? _________________ Henning Olsson |
|
Riskerar att bli mer jobb än vad Magnus och co. är beredda att lägga ner?
Jag tycker att Rejsa fungerar utmärkt i forumform, det är ju inte tänkt att vara en databas för banåka enbart, det ska ju vara en diskussionsplats också... att göra en wiki kanske skulle minska intresset för att sitta och diskutera, och ersätta det med hårda fakta. Plus, vem skulle kolla så att all fakta är korrekt? En av fördelarna med ett forum är ju att om någon sitter och säger fel fakta så kommer han snart få smaka på en släng av bättre vetande. Kul idé men jag tror inte att det skulle falla så väl ut! _________________ Axel Tanner |
|
Fin fin info. Om elektrolys jag nyss läste. https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=33582&postdays=0&postorder=asc&start=0
_________________ Andreas Andersson |
![]() |
Allmänt banåkaforum
Några bra trådar som ska flyttas till "FAQ/spara"?
|
2 besök senaste veckan (822 totalt) |