| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Vindrutestreamern - går den att få tag på?
|
1600 besök totalt |
|
Hej! Jag undrar om vindrutestreamern/dekalen (100% BMW) som ni har på Cup-bilarna går att få tag på även för icke medlem? och om man får ha den på en icke tävlingsbil? Mvh _________________ Mattias Eriksson Porsche 996 Carrera 2 -99 Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you bring the wall with you. |
||||
|
Re: Vindrutestreamern - går den att få tag på?
Finns ej som dekal från BMW i det utseende som vi har på klubbens cup-bilar, jag fick filen digitalt från BMW Sverige för detta ändamål. _________________ Patrik Skoog |
||||
|
Är det bara cup bilarna det får sitta på? Eller är det okej att göra en egen med samma text till andra fordon? _________________ Anton Gruffman Banbil: BMW e46 GTR & Camaro cup gen 5 Gatbil: Porsche 996 - Såld http://www.gruffmanracing.com |
||||
|
Värst vad den blev populär! Jag har fått flera mail på samma tema. Varken BMW SC eller moderklubben CS vill riskera vårt fina samarbete med BMW Sverige varpå jag kommer kontakta dem och ställa frågan om det är ok. I'll be back
_________________ Patrik Skoog |
||||
|
Såg på Mantorp att den satt på minst en servicebuss
Kul med en Chevrolet som är 100% BMW
Edit: om man vill ha en liknande (men inte exakt lika) så går det ju som sagt att fixa en själv, t.ex. hos Dekaltrim.nu. Kanske är det som är fallet med servicebussen... Mvh _________________ Mattias Eriksson Porsche 996 Carrera 2 -99 Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you bring the wall with you. |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
1600 besök totalt |