Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 1 besök senaste veckan (8531 totalt) |
Re:
Kan ju i så fall hoppas att Red Bull förlorar både förar & konstruktionsmästerskapet. ![]() _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 ![]() |
||||||
Allt brukar finnas på www.racing-underground.com
_________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||||
Re:
Hur får man tag på en "invitation code"? _________________ Anders Hansson |
||||||
Re:
Jag har 2st att dela ut tydligen ![]() Jag pm:ar dig koden ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||||
Re:
![]() Tycker bara synd att webber ska tappa 2 placeringar för att vettel inte kan tåla att han vunnit dom sist racen. Det förvånar mig inte heller om webber är långsammare i canada... _________________ R Malmström MSCC |
||||||
Re:
Instämmer i Robbans funderingar. Detta är exakt samma diskus som Skomakaren VS Rosberg. De favoriserar Skon för att han har historik och har vunnit. Rosberg få behålla de gamla i tro att han är sämre. Jaja det lär visa sig hur som helst. _________________ Jocke Hellqvist. |
||||||
Re:
Det vore ju lite intressant om RB skjuter sig själva i foten genom att pusha för Vettel och att han sedan inte klarar pressen och RB förlorar både team och förarmästerskapet. Jag tillhör dem som inte riktigt är övertygad om den unge tyskens förträfflighet. Han är ruskigt snabb, definitivt men jag tycker nog han saknar lite racekunnande. Det har blivit bättre men han är fortfarande lite vild. _________________ Martin Öberg ![]() |
||||||
Det som förvånar mig är att han inte alls klarar av press och rejssituationer.
Det är ju konstigt att bara han skjuter motorer , kvaddar och favoriseras. Jag gillar Vettel så klart för framåtandan men han tror han är FÖR bra!? Röd Tjurarna måste nog tänka om lite. Även de får nog lite storhetsvansinne då deras bil ÄR snabb. Men de har glömt att många är lika snabba i rejs och deras bilar håller dessutom. _________________ Jocke Hellqvist. |
||||||
Re:
Det beror nog på schumis sätt att jobba med tekniker/stallet han får helt enkelt genom sitt jobb alla på sin sida dessutom har han massor av erfarenheter attt ta av. På detta sätt har han historiskt sett förpassat sina stallkamrater till hjälpryttare. Gissar att detta håller på att hända rosberg nu. _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 ![]() |
||||||
Re:
Att han och Ross Brawn historiskt sett har jobbat bra ihop gör nog bara detta ännu mer tydligt. _________________ Martin Öberg ![]() |
||||||
Re:
Japp de har ju jobbat ihop enda sedan benetton tiden. Man blir inte värdsmästare 7 ggr genom att vara snäll ![]() Schumi är nog den mest hänsynslöse & kallt beräknade föraren F1 haft när det gäller hans inställning till sporten.Samtidigt en som jobbat hårt med tester & utveckling av bilen. _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 ![]() |
||||||
Jag förstår att vettel ville om, men att passera på den sidan kunde han kanske räknat ut att det inte skulle gå, där kom ju dock en kurva efter den rakan som han kört i ex antal gånger innan.
Jag tror att skomakaren tar det relativt lungt detta året, lär sig bilen osv, jag anser inte att han har något att bevisa för världen inom F1, men jag förstår att han vill mycket, vem hade inte velat det i hans kläder ![]() Många anser att han något att bevisa, jag anser tvärt om.. Sen att det är strid emellan stall kamraterna kan jag tycka är lite fel, men jag förstår förarna, inte kul att stallkamraten ligger bättre till ju ![]() Anledningen till att vettel inte ligger bland dom topp tio i mina ögon är dom sakerna han gör eller har gjort. Jag retar mig fortfarande att han i monaco bromsade upp alla bakom när saftycaren var ute. Att han gör tecken för att skydda sig själv vid en ihop körning med sin stall kamrat, osv
He he, jo det är han ![]()
Deras självförtroende är på topp inget snack om den saken. men resten av fältet förutom Hamilton, Button, Alonso, hänger ju inte med dom, jag är imponerad över deras fart, samt deras strategi.. Men säsongen är inte klar än, så där händer mycket än, tur är väl det, vad skulle vi annars gör på söndagarna ![]() _________________ R Malmström MSCC |
||||||
Re:
om Vettel inte vinglat till (ett styrt ut vilket som nu kom först), hur hade Webber planerat att ta kurvan placerad på yttern om Vettel (lite snett bakom)? Vettel hade garanterat behövt hela bredden ut (toktidigt Apex), viket placerat Webber utanför och med dörren vidöppen för Hamilton. Med lite höjd hade det förlorats så mycket mindre. |
||||||
Re:
Webber hade haft innerspår i nästa kurva om Vettel lämnade plats åt honom (på samma sätt som Hamilton gav plats åt Button), vilket väl i och för sig inte hade varit så troligt att Vettel gjort.
Jo, men man måste ta i beaktande att Webber då legat bakom Vettel och dessutom haft en sämre motor(-mapp). Det Webber gjorde var enda sättet för honom att ens ha en chans att ligga före Vettel, och ren racing. Tycker jag då. ![]() |
||||||
Re:
Dom hade inte börjat bromsa än. http://www.youtube.com/watch?v=4C7Fh http://www.youtube.com/watch?v=4C7Fh _________________ R Malmström MSCC |
||||||
Re:
![]() Eller blandar du ihop namnen? |
||||||
|
||||||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 1 besök senaste veckan (8531 totalt) |