| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Samåkning Sthlm-Gelleråsen 13/6 ?
|
3428 besök totalt |
|
Några fler audisar som skall åka tidigt på morgonen från Sthlm & vill slå följe ? I sånna fall kan vi ju bestämma en lämplig samlingsplats/Tid att åka från om det är intressant ? Mvh Johan _________________ Johan Lundqvist |
||||||
|
Re: Samåkning Sthlm-Gelleråsen 13/6 ?
Yes jag åker från stockholm .. Vilken tid & plats tror vi blir lagom då?
_________________ Victor Lennman NKM RACING TEAM |
||||||
|
Jag,"rally quattro" och en till brukar synas på shell alby vid E4:an på morgonen,jag kollar och återkommer med tid då vi e där om ni vill slå följe.
/Peter _________________ Peter Bollnert Kör skoda pickup Kör Audi S1 replika Audi S3 -02 såld Har byggt replikor av: Audi sport quattro-såld Audi 90 imsa gto-såld Audi S1 H1 |
||||||
|
Re:
Låter bra det, åker gärna med i audi karavanen _________________ Johan Lundqvist |
||||||
|
om någon kan tänka sig att hjälpa mig hem till El Stockholmo med nått däck eller två som jag ska få levererade till Gelleråsen så blir jag extremitet tacksam
_________________ Magnus Thomé
|
||||||
|
Re:
Jag får in 1 ev 2 däck mellan bur rören i S1:an så tar inte nån annan dom får dom gärna njuta av en rolig audi färd mot hufvudstaden! Sista färden i en audi misstänker jag..
_________________ Peter Bollnert Kör skoda pickup Kör Audi S1 replika Audi S3 -02 såld Har byggt replikor av: Audi sport quattro-såld Audi 90 imsa gto-såld Audi S1 H1 |
||||||
|
Re:
Kul..vi siktar på att fly från macken 06.00 så kom lite innan för ev inköp,tankning el lite audisnack!! _________________ Peter Bollnert Kör skoda pickup Kör Audi S1 replika Audi S3 -02 såld Har byggt replikor av: Audi sport quattro-såld Audi 90 imsa gto-såld Audi S1 H1 |
||||||
|
Re:
Jag har med mig egna däck men kan nog klämma in ett eller två till, fördelen är att de isf inte landar så värst långt hemifrån.
_________________ Mvh/Micke Regnell
|
||||||
|
Re:
Låter kanon, syns där. _________________ Johan Lundqvist |
||||||
|
Re:
Jag har plats i min bil. O ska du ha dom till sommarstugan på värmdö (om du har kvar den?) så åker jag förbi där på väg hem till Djurö. _________________ Martin Ehrsson RS8
Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a |
||||||
|
_________________ Peter Bollnert Kör skoda pickup Kör Audi S1 replika Audi S3 -02 såld Har byggt replikor av: Audi sport quattro-såld Audi 90 imsa gto-såld Audi S1 H1 |
||||||
|
Re:
Fyra däck får plats magnus! Jag har provat.. Använd TireTote däckspåsar och spännband bara så. _________________ Joh@n M@hlst3dt |
||||||
|
||||||
|
Re:
Tråkigt värre, men det borde väl finnas en del svängrum i den där besiktningen, för en bil som inte omfattas av helbilsgodkännande så är det väl tillåtet att byta ut delar till "liknande" orginal sålänge som inte effekten höjs ? Egentligen är väl coilovers på en ny helbilsgodkänd M3a lika olagligt som trimmad motor ur besiktningens perspektiv ? _________________ Johan Lundqvist |
||||||
|
Alltså att komma några dagar innan o bestämma regler o dessutom på ett forum ??
okej om dom sagt till långt innan att nu kommer det granskas att allt e rätt på nästa träff.. Det står ju bara att det ska vara besiktat osv. sen att Peter kört ras på sin 5:a för ett år sedan o tillfälligt har en annan motor i vad har det för betydelse ?? Samma effekt men t.o.m. snällare mer lätt körd motor.. Sen att det är en massa 318,320 med 323 o 325 motorer osv, "nä sådana finns inte på våra träffar påstår dom i bmwcs", jo just det, så blir nog sista bankörning för mig på söndag med bmw klubben.. För min bil ska dom fan inte kunna neka att köra. Så kl 6 vid shell Alby ses vi. _________________ Martin Ehrsson RS8
Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
3428 besök totalt |