Nyheter | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
6 besök senaste veckan (522548 totalt) |
Tackar för en riktigt trevlig helg...
![]() Måste nog ha vart lite rigenrostig i helgen då man körde r-däck i regn och åkte med utan hjälm.. Men men kul var det... Ps... Det är känslan... Och ![]() // Johan _________________ Johan Blank NS BTG 8,00 BMW M3 ![]() |
||||
Tack själv, vi hörde ju till det sällsynta sällskapet med våra CSL:er. Det verkar som alla CSL ägare bytt till nissan ![]() |
||||
Grymma bilder från Ringen, Anders!
![]() ![]() Klart att blank som sitter till höger där ![]() Kul att Per blivit så biten...eget åk tom ![]() Todeloo _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 Renault Megane RS 2015 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||
![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
|
||||
Senaste nytt från Loaded världen
Vårt nya och absolut sista projekt är helt...Galet, Utmanande, Fränt, Roligt, Adrenalinstimulans, Tufft...ja se vår lilla presskonferens i miniformat från Mantorp strax innan sista dagen före att Midsommarledigheten tog vid med nubbe å sill ![]() http://www.youtube.com/watch?v=pdRZj Nedräkningen har redan startat ![]() |
||||
Fy tusan vad fränt... behövs förare eller depåpersonal.. jag är på ![]() ![]() Lycka till ![]() _________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||||
hahaha.... Tackar ![]() |
||||
Klockrent, Ill keep that in mind ![]() Tackar tackar ![]() |
||||
Det blir en fin historisk avslutning på detta never-ending-project så du måste absolut vara hedersvärda "snaps" värd denna dag ![]() |
||||
_________________ ![]() |
||||
Känns som något jag vill ha på meritlistan, att ha firat traditionell svensk midsommar intill NS.
![]() Skämtade konstigt nog om att vi skulle firma midsommar vid ringen med frugan häromdagen och det blev INTE populärt, ett antal okvädningsord om var mina tankar var typ ALLTID ![]() ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
Akta nu så du inte trillar dit med din originalare ![]() ![]() |
||||
hahaha... förstår de, den utmaningen är absolut inte ringa i jämförelse med ett 24H race ![]() |
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
6 besök senaste veckan (522548 totalt) |