Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 2790 besök totalt |
Jag har sett den svarta supran i norge. Går bra
![]() Men tycker den verkar vara övermotoriserad för att sätta en snabb tid på bana eller i superstage åtminstone med den effekten han hade när jag såg den. Hur mycket diffbromsverkan är de på en sådan maskin? _________________ /Andreas Karlsson Camaro V8TC |
||||
Jag pratade om menghinis supra och har gjort hela tiden. Det är den jag kallar uppsatt för strippen åka. Det är den jag hävdar att henkes bil troligtvis kommer att piska runt en bana. Som jag sa tidigare du har haft en bil som skulle vara uppsatt för bana (din gamla supra som såldes till norge) den kunde kanske ha piskat henkes.
Ska bli kul att se din sväng o kräng byggda supra om man så säger. hoppas att det går bra och lycka till som andra har sagt får du hemskt gärna lagga upp en tråd i forumet om den. ![]() Jag skulle uppskatta om du inte kallar mig mr noll koll... > ![]() Jag har koll på mycket men kanske inte hela din supra historik. _________________ Nu Porsche 996 Turbo. Tidigare: Audi RS4 B5 Audi S2 |
||||
Lustigt att så fort Richard kommer in på detta forum så går stämningen mot botten direkt..
![]() Vad gäller svänga så finns det vissa som hävdat i åratal att de kunde spöat det mesta runt runt som inte har presenterat en siffra som backar upp resonemanget. Pik mot dig Richard! Därmot betvivlar jag inte att du skulle kunnat köra bra tider på bana. Men faktum kvartstår, du gjorde det inte. Så att du hackar på folk som "tror" saker tycker jag är svagt, tyder på taskig självkännedom. Jag önskade att jag hade kapital att bygga en banbil i klass med din gamla, fast med halva effekten så mer inte behövs. Men var och en gör så gott de kan. Men då du har enorm kunskap om främst supror så vore det ju kul om du delade med dig av dina kunskaper istället för att bara komma in och hacka på folk! _________________ /Erik Petersson Cupra Leon ST VZ Extreme -25 |
||||
När jag sålde den hade den en anna turbo, och exakt som du sa är den turbo som satt på när jag sålde den inte att föredra vid bana åka, men jag hade en annan när jag byggde den som passar utmärkt 40% diffverkan _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||
Men det har inte jag, tror du jag är dum eller...Att tro att en drag upssat supra ska piska en ban upssat supra på bana är ju inte smart tänkt Nej jag pratar om in ex supra när jag påstod att den skulle va snabbare än, HenkeM... om du utallar dig om saker du inte har nån koll på så kan jag kalla dig det, obs det va en smile gubbe efter och när du gjorde ett sånt dummt utallade skojade jag lite om noll koll, efter som du va ute på djuphavsfiske _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||
Komma in och HACKA Nu får du kamma dig, jag hänger inte ens kanappt här men när nån länka hit och jag såg att det snackades dkit och det öste in massa TRo och massa påstånden som va osanna försvarade jag mig, och då är det plötsligt jag som är boven Låt mig va utanför era diskutioner så blir det inga sura miner Lägga upp mina byggen på denna sida är inget som lokar just nu, jag har mina egna sidor och så så dom som är intresserade är välkommna att kika in har ofta bilder och dagböker på projekt som jag bygger Även bilder på Svergies grymaste Ultima GTR-TT ![]() _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||
Inte många positiva smilies här inte ![]() Jag kan inte minnas många trådar med ämnet "jag är störst, bäst och vackrast" eller "...snabbast" eller "alla vet ju vem jag är" här på rejsa - och hoppas jag kan glömma denna också. ![]() Det finns andra forum för den sortens självhävdelse. Kapa tråden, någon som kan. _________________ Dennis Kullman Miata -93 clubräser Lotus Exige S240 2010 |
||||
...I second that. _________________ /Erik Petersson Cupra Leon ST VZ Extreme -25 |
||||
Supramannen:
citat: Lägga upp mina byggen på denna sida är inget som lokar just nu, jag har mina egna sidor och så så dom som är intresserade är välkommna att kika in och hur hittar man dit???? _________________ Johan Sjölinder |
||||
Nämen, vad är detta? Du låter ju som en tjurig 4-åring som inte får glass! Iofs rätt underhållande att småle åt, men synnerligen otypiskt för detta ställe på nätet. Hittade ett par intressanta punkter ur forumreglerna. Väl värda att fundera lite på
_________________ Pär Hylander |
||||
Nu tycker jag det hackas lite i onödan.
![]() Men faktum är att de flesta här har funnit en fristad här på rejsa.nu från just tjafs som du presterade herr Supraman (vem du nu är ![]() Försök vara lite sakliga ![]() Allihop! ![]() oj vad vuxen jag låter... ![]() _________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||||
www.supramannen-racing.com ![]() |
||||
Vi kan väl bara konstatera att verbal förmåga eller ödmjukhet inte är "Supramannens" (vem han nu är) främsta tillgångar. Förmodligen är han bättre på att modifiera Supror.
Jag hoppas att någon moderator rensar tråden från allt skitsnack så att vi kan fortsätta att läsa om Henkes intressanta projekt. _________________ Henrik Andersson ![]() |
||||
Jag tycker rejsa är jätte bra, jag läser lite här inne ibland, och det va inte jag som började med dessa påhopp, va nån helt annan som börja kasta skit på mig och allt jag gjorde va att säga att det tros mycket i denna tråden, många som inte har en blekaste om hur det funkar...ocg vad jag haft för bilar och hur dom vart uppsatta Alltså mycket tro ingen fakta _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 2790 besök totalt |