Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
2010 besök totalt |
2010-07-08 Sviestad 9.00-16.00
Tja! Tänkte bara puffa lite för LMS's gatbils-dag! Hoppas några lyckliga semesterfirare åker ut på torsdagen! ![]() http://www.lms.se/web/_pages/index_s Mvh Magnus _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||
Tyvärr ingen semester den dagen så väntar till augusti körningen för året sviesta premiär.
_________________ Daniel Ollikkala 200sx rs13 - Mantorp 1:34.56 (2011) Sviestad 1:05.15 (2012) Honda Civic Type-R - Mantorp 1:34.293 (2018) Sviestad 1:05.67 (2019) |
||||
Jag siktar på att göra säsongspremiär.
Kommer inte ihåg hur det är på dessa dagar, är det db95? Har för mig att det var vissa bilar som lät klart över detta när jag var på ett liknande event som detta förra sommaren!? _________________ Kristoffer Lidbrandt - Porsche GT3 www.stacc-racing.com www.facebook.com/stacc.racing/ |
||||
Re:
Betydligt hårdare tillämpning av ljudkraven i år. Raka rören är nog inte ens att fundera på ![]() |
||||
Re:
Det var det jag misstänkte, tyvärr fick jag drivknutsproblem igår. Så vi får skjuta på premiären > ![]() ![]() _________________ Kristoffer Lidbrandt - Porsche GT3 www.stacc-racing.com www.facebook.com/stacc.racing/ |
||||
Re:
Även min premiär får visst skjutas på. ![]() Restnoterade oljefilter och struliga bildelshandlare sätter käppar i hjulen ![]() Hoppas ni andra får en fantastisk dag iaf! // _________________ Fredrik Bodin Mazda RX-8 |
||||
Hejsan, tänkte dyka upp och försöka att inte köra i vägen allt för mycket denna första dust med bankörning i min miata.
|
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
2010 besök totalt |