Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Automobil 7.10
1082 besök totalt
Viktor Svensson
Göteborg
Här sen Aug 2008

Trådstartare
Automobil 7.10

Fick nya numret idag, helt sanslöst bra!
Stort plus för omslaget, exklusivt bara för prenumeranter va ja fattar det som? Så har ju EVo iaf, lika grymt där.
Plus, så mycket Lamborghiniporr att man nästan svimma
Å extra stort plus till Herr Östlund, man blir så sjukt avis när man läser dina välskrivna tester/texter
Enda minuset ja har är att tidningen är för kort, så bra som den är så vill jag ha minst 50 sidor till att läsa varje månad

Mvh

Värmdö
Här sen Dec 2002

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Re: Automobil 7.10

Länghem skrev:
Fick nya numret idag, helt sanslöst bra!
Stort plus för omslaget, exklusivt bara för prenumeranter va ja fattar det som? Så har ju EVo iaf, lika grymt där.
Plus, så mycket Lamborghiniporr att man nästan svimma
Å extra stort plus till Herr Östlund, man blir så sjukt avis när man läser dina välskrivna tester/texter
Enda minuset ja har är att tidningen är för kort, så bra som den är så vill jag ha minst 50 sidor till att läsa varje månad

Mvh

Jag rodnar. Just för sommarnumret fick vi chansen att ha en särskilt prenumerantomslag. Så varsågod!

All sorts feedback till post@automobil.se uppskattas varmt. thumbs up

Citera
Mr C
Stockholm
Här sen Sep 2008

Riktigt trevligt nummer! Normalt så brukar jag inte vara så jätteintresserad av tester av extrema sportbilar, men Lambo testerna var kul. Diablo vs Murcilago t ex.

Men varför såldes kombiracern så fort? Hade sett fram emot en längre artikelserie. Var den en flopp? 56,8 på r-däck var ju inte jättesnabbt.

Göteborg
Här sen Aug 2008

Trådstartare
Re:

Mr C skrev:
Riktigt trevligt nummer! Normalt så brukar jag inte vara så jätteintresserad av tester av extrema sportbilar, men Lambo testerna var kul. Diablo vs Murcilago t ex.

Men varför såldes kombiracern så fort? Hade sett fram emot en längre artikelserie. Var den en flopp? 56,8 på r-däck var ju inte jättesnabbt.

Motorknas var min uppfattning? Stog nåt om att det inte är så kul när motorn låter diesel efter en vända i konbanan? (Minnet är bra men kort, men nåt sånt tror ja det va.)

Automobil 7.10
1082 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande