Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 1 besök senaste veckan (5053 totalt) |
Jo det har du rätt i!
![]() Jag får göra ett nytt utskick, för förra året hade vi det kl 8 och då kom inte bilarna ut på banan prick 9, så vi har det lite tidigare i år. Bantiden måste ju utnyttjas! ![]() |
||
|
||
Hmm är lite , kluven, fick grejor som behövdes idag, så rent tekniskt sett är det ju inte så svårt att få klart bilen imorgon så jag kan vara med ändå på söndag, men jag är inte så sugen på att åka kl4 samt att jag behöver vila och har ont i nacken, doh!
![]() Vet ju inte hur jag ska komma fram till rätt beslut heller ![]() Övertyga mig att iaf försöka, frågan är om man kanske kan få tag på nått vandrarhem eller liknande imorrn, hmm. Träffen är ju ändå betald liksom. _________________ Viktor Starkman |
||
Re:
Kör hårt mecka eller DÖ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 ![]() |
||
Re:
Det är lugnt, har bytt på sidan som gick sönder, så bara en bärarm kvar att montera, sen är jag färdig för avfärd ![]() Så nu blir det körning på söndag ändå ![]() ![]() _________________ Viktor Starkman |
||
Re:
![]() ![]() _________________ Tobias Hilmersson 944 S2 "Murphy", 968CS ![]() |
||
Re:
För tusan bövlar! det är ju bara att komma, ring Hotel Gustav i Götene där finns det många rejsianer som övernattar inför denna träff och jag vet att det är ledigt. _________________ I.n.g.3.m.a.r O.1.s.s.o.n ![]() |
||
Re:
Redan löst men tack för tipset ![]() ![]() _________________ Viktor Starkman |
||
Re:
Bokat rum där nu. Var kommer ni andra ställa era bilar under natten? _________________ ![]() |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 1 besök senaste veckan (5053 totalt) |